Cavalierflat Skrevet 15. April 2014 Rapporter Share Skrevet 15. April 2014 Åh, for en fin rase! Synes dere som har skal legge ut litt flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvilling90 Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Baby-Ariel og nåtid-Ariel 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 (endret) Trener du noe med dine? Er det noen merkbar forskjell i treningsammenheng? Vakker hun er forresten! Edit: Tull og tøys på meg og jeg skriver heller noe annet Endret 30. April 2014 av Margrete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Baby-Ariel og nåtid-Ariel Haha først nå koblet jeg hvem du var Fine Ariel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvilling90 Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Nå har jeg en schæfer som sliter med forkalkninger og generelt dårlig kropp, så ikke helt rettferdig å sammenligne med han. Men sånn all-over syns jeg generelt Chodskyen er mye lettere å jobbe med. Både fysisk og mentalt. Tar ting lett og mye kvikkere. Har trent litt bruks med Schæferen min og i skauen er han rå. Det er de fleste Schæferne jeg har sett. Det samma er Chodskyen virker det som. Men igjen så beveger de seg generelt mye lettere i terrenget. Som nevnt i tidligere innlegg så kan jeg bare snakke ut fra mi tispe på den lille tida jeg har hatt a. Ingen bred og lang erfaring med rasen, men bare beskriver det jeg observerer så langt Jeg har en blogg hvor jeg skriver litt om treningen med både Schæfer og Chodsky Pes, hvis det er av interesse for noen. Ingen hyppig blogger akkurat, men jeg skriver litt når jeg får til og kommer helt sikkert til å skrive mer om hvordan jeg opplever rasen og sånn etterhvert http://firbeinte.wordpress.com/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvilling90 Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Haha først nå koblet jeg hvem du var Fine Ariel Hihi, det er bare oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Vi får oss chodsky pes forhåpentlig begynnelsen/midten av 2016 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 9. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Vi får oss chodsky pes forhåpentlig begynnelsen/midten av 2016 Så spennende! Du må dele masse bilder og historier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2015 Da har vi endelig fått kontakt med en oppdretter av mange mailer Vi har allerede fått vite hvem som forhåpentligvis blir mor og far 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2015 Følger denne tråden jeg.. liker rasen godt sålangt! Kanskje min fremtidige godkjente redninghund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2015 Vi vurderte denne rasen, og hadde store planer om å ta kontakt med Personligheten for å hilse på deres før vi bestemte oss. Men valget falt på finsk lapp, siden vi begge har erfaring med den rasen. Kjenner jeg angrer litt, burde nok se litt mer på disse her altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvilling90 Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2015 Ariel vokser til 2 år i juni! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2015 Ariel vokser til 2 år i juni! Fine Ariel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2015 Ariel vokser til 2 år i juni! Så flott hun er! Liker godt de mørke fargene. Finnes rasen i korthår også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Så flott hun er! Liker godt de mørke fargene. Finnes rasen i korthår også? Nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Hva sjekkes av helse på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvilling90 Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Ingen korthår, nei! Men stor variasjon i hvor mye pels de har! Det utarbeides et såkalt "RAS" dokument nå. Så hva som skal kreves er ikke jeg sikker på ennå! Tror det skal være klart til høsten. Ikke lenge siden klubben ble grunnlagt, så de må nok få litt tid på seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvilling90 Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Hvis det er av interesse for noen, så kan dere følge Ariel (Chodsky Pes) sitt arbeid som besøkshund På Facebook: Besøkshunden Ariel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lailakatrin Skrevet 5. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2018 Er det flere som har hunder av denne rasen? Virker som det har blitt fler av dem i Norge de siste par årene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts