Kaja Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Finnes det sider ala ustream man kan streame live uten så mye delay? Ustream har laang delay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Hva legger du i delay?Jeg har sverget til streamallthis.me, men det er nylig blitt noen endringer der som jeg ikke har sjekket så godt ut.. Kommer mye reklame, men man slipper noe ved å gå direkte til videoen. Eks:streamallthis/watch/the-vampire-diaries/s01e01.html Lik regel for alle serier, og mellomrom erstattes med - Det er litt reklame etter dette også, men jeg har instillinger på dataen som gjør at jeg ikke har så mye imot det. Alt åpnes i ny fane(og ikke vindu) så går fort å krysse ut de tre som oftest kommer. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Burde forklart bedre! side som gjør at jeg kan filme live selv og se det på en annen enhet uten delay (ustream er det et par sekunder) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Ah slik ja ja da er jo innlegget mitt helt på bærtur Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Bare litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Håper noe andre fikk bruk for det da haha! Edit: Og selvfølgelig at du får et ordentlig svar som er litt mer behjelpelig enn meg som kun leser(og skjønner ) "streaming" Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts