yvonne123 Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Hvis dere hadde mulighet til å ta blodprøver av hundene deres hjemme, hva kunne dere tenkt dere å måle? Hva skulle dere ønske dere visste om helsen til hunden deres som dere ikke kan se... Vitaminstatus? hormoner? fettsammensetning? Noe annet? - holder på med et prosjekt på universitetet, om blodprøver hjemme, også slo det meg at det kan være interessant å høre om det hadde vært aktuelt med hjemmeprøver på hunder og Siter
SFX Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Progesteronnivå i helgene når veterinærhøyskolen er stengt... 10 Siter
yvonne123 Skrevet 13. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Ville dere vurdert dette som et reelt alternativ? tror du dette er noe hundeeiere kunne brukt? Siter
Artemis Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Kan du utdype litt mer hva du mener med blodprøve hjemme? Hvordan skal de tas og måles? Siter
tm100021 Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Progesteronnivå i helgene når veterinærhøyskolen er stengt... Jepp Alt annet er egentlig urelevant med mindre jeg har en hund med symptomer på noe, men da hadde jeg dratt til veterinæren uansett. Siter
Gjest Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Ett-eller-annet-verdier ifht langvarig medisinbruk. Lever? jeg er ikke veterinær så jeg vet ikke hvilke verdier jeg skulle overvåket, men noe kan man vel sjekke Siter
Recommended Posts