Gå til innhold
Hundesonen.no

I Kina spiser de hunder


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Jeg blir så sinna av den behandlingen de får før de havner på matfatet. For min del skal de gjerne spise hund om de liker det, men da skal hundene ha det godt mens de lever og behandles med respekt, akkurat som alle produksjonsdyr *burde* (ikke krangle nå, jeg vet at produksjonsdyr flest har det sjit, men nå er det disse hundene jeg tenker på) ha det.

Er det noe som har blitt hamret inn i hjernen vår de fem åra her nede i Ungarn så er det at for å få bedre produksjon så må dyra ha det bra. Stakkar bikkjer :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Horrifyingly, officers from the local Animal Inspection Department investigating the matter discovered that the transportation of the dogs was legal"

"The person who owned them did indeed have a licence and police were unable to act despite suspecting the dogs were headed for dog meat restaurant"

Det er faktisk det værste... at dette er godkjent og normal transport av dyr til slakt.

Har heller ikke noe problem med at de spiser andre dyr enn det vi gjør. Men transportmetodene som brukes på alle dyrearter i de landene er horribel :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt, jeg skal ALDRI til Kina! Jeg skal ALDRI spise hund.. Jeg ønsker ikke å spise kjæledyr.. Men, man får nok aldri gjort noe med at de spiser hund, men jeg synes det bør være regler på hvor ung hunden kan være før slakt og at de skal behandles med verdighet til siste slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal heller aldri til Kina, vil ikke legge igjen en krone i det landet før ting forandrer seg litt der.

Syntes ikke det gjør noe at de spiser hund, men la dem få en verdig transport i det minste før de skal dø.

Jeg pleier å syntes veldig synd på dyrene når jeg ser sånne bilder, men har aldri falt så for en hund på bilde som jeg gjorde her, den som ligger bakerst, for en nydelig hund :wub:

Sterkt bilde, OBS!

article-2134969-12C223A8000005DC-558_634

Godt å vite at den ikke dør...skulle ønske jeg kunne funnet den og tatt den med hjem hit, men det blir vel bare "penny drømmer"... :hmm::icon_cry:

Editert, la ut bildet som spoiler, dersom noen ikke vil se bildet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...