Gå til innhold
Hundesonen.no

PC-skjerm ble hvit, pc'en funker fortsatt


Carina
 Share

Recommended Posts

Jeg hadde en biiitteliten Flis-hendelse her med den andre laptopen min. Skulle flytte den fra et bord til et annet, og plutselig var hun der og skalla hodet sitt oppunder den (ikke veldig hardt). Skjermen ble med ett helt hvit, men har koblet laptopen til tv'en og alt funker helt som normalt (unntatt skjermen da :P ). Noen som har forslag til hva som gikk galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har restartet osv. Hele skjermen er hvit. Den har blinket til hvit tidligere dersom jeg har dunket borti bordet den har stått på (jeg er litt klumsete *kremt*). Hadde håpet det kanskje var dårlig kontakt inni der eller noe. :P Skjermen i seg selv har aldri fått noen dunker, har liksom vært under laptopen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut, og ja, det er nok en ødelagt skjermkabel-kobling-ting :P Min gamle macbook var slik. Kjøpte meg ny :whistle: - og all dataen ble overført til en ekstern harddisk ved å bruke en ekstern skjerm (kan kobles til pcn via en ledning :) ) - harddisken fungerer problemfritt, kun skjermen som er avkobla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut, og ja, det er nok en ødelagt skjermkabel-kobling-ting :P Min gamle macbook var slik. Kjøpte meg ny :whistle: - og all dataen ble overført til en ekstern harddisk ved å bruke en ekstern skjerm (kan kobles til pcn via en ledning :) ) - harddisken fungerer problemfritt, kun skjermen som er avkobla :)

om du er veldig heldig kan det hende den har bare løsnet, vi hadde noen tilfeller av det når folk hadde sluppet laptopen i gulvet og ville ha ny på gamle jobben, så ble de sur når jeg klarte å lirke den på igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du er veldig heldig kan det hende den har bare løsnet, vi hadde noen tilfeller av det når folk hadde sluppet laptopen i gulvet og ville ha ny på gamle jobben, så ble de sur når jeg klarte å lirke den på igjen :lol:

Den pc'n er lirket og skrudd fra hverandre, viste seg at skjerm-kabelen hadde brudd i seg (så vidt jeg husker er den litt som et bredt aluminiumsfolie-bånd bare i gull eller noe, var iallefall sånn i maccen :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...