yurij Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Altså grooming pudder til hund! Finnes det noe som ikke lukter gammel dame? Jeg bruker KW sitt nå men det lukter veldig sterkt og lukta sitter leeeeenge,. Kunne tenkt meg noe uten parfyme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Enig, KW lukter helt horribelt. Har du prøvd helt vanlig, medisinsk talkum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 OT: Uparfymert puddel, leste jeg ... 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 chris christensen sitt lukter ikke synes jeg iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 4. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 chris christensen sitt lukter ikke synes jeg iallefall. Er det det som heter kalk? Er det kun for fargen eller gjør den også pelsen lett å gre? Liker pudderet til KW mye bedre enn alle spraybalsamer,om det bare ikke stank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Hva bruker man pudder til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 4. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Børste ut pelsen i steden for spray. Syns spray blir "plastikk" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 OT: Uparfymert puddel, leste jeg ... Jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts