roxie88 Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Er det noen her inne som har lest boka "spårhunden och lukterna" av Lars Fält, Tobias Gustafsson, Jens Karlsson og Jessica Åberg? Isåfall, anbefales den? Er den tunglest siden den er på svensk? Link til bok: http://www.spesialsok.no/index.php?option=com_content&view=article&id=253%3Asparhunden-och-lukterna&catid=99%3Atreningsbrett&Itemid=96 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Ikke lest den, men digger Lars Falt etter å ha vært på forelesnig og kommer defintivt til å skaffe meg boken en dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bruv Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Jeg synes den er veldig bra. Er ikke så veldig tunglest, men jeg angrer litt på at jeg ikke ventet på den engelske versjonen. Den er visst på vei, tror den skulle være ferdig før sommeren . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 4. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Flere som har lest boka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 5. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2014 Ja og det er den beste sporboken som jeg har lest Den handler om mye mer enn sportrening og om hvordan dette påvirker det som skjer i sporet. Jeg har vært på flere forelesninger med Tobias og han er helt super å høre på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 Jeg skal på sporkurs med Tobias Gustafsson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts