Lunatic Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Jeg skal i bursdag på lørdag og det er utkledning (yay!) med superhelter/-skurker som tema. Jeg skal gå som The Eleventh Doctor, spilt av Matt Smith, for jeg har nå kort hår som passer ganske bra og det er relativt lett å fikse Jeg skal gå sånn: Jeg har bukse og sko, men ikke skorte, bukseseler og sløyfe. Bukseselene og sløyfa må være rød, mens skjorta kan være hvit eller lys lys rød/blå/brun. Hvor kjøper dere skjorter og slikt (gjerne billig)? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Fretex? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 For sløyfe og bukseseler, sjekk Fretex! (Elsker valget av antrekk, forresten ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Ganske billig med bukseseler og sløyfe på H&M iallefall. Skjorte er vel ganske billig der det også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 31. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Fretex? Det var lurt! Skal sjekke der For sløyfe og bukseseler, sjekk Fretex! (Elsker valget av antrekk, forresten ) Tusen takk! Elsker det jeg og, selv om Ten er min Doctor Men han har et litt mer komplekst antrekk, og jeg har lett lenge etter en sånn frakk, men finner ingen Ganske billig med bukseseler og sløyfe på H&M iallefall. Skjorte er vel ganske billig der det også! Har de sløyfer på HM? Det visste jeg ikke. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 H&M ja, og sjekk Undeground i Storgata (rett over veien for XXL). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 31. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 H&M ja, og sjekk Undeground i Storgata (rett over veien for XXL). Det skal jeg! Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Fant akkurat riktig farge på Volt! vinerøde og fine! Sløyfa hadde små, hvite prikke på seg men det ble likevel supert! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts