mokken Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Om dere skal trene onsdag mellom kl 14.30 og 19 blir jeg gjerne med Må bare finne ut hvor jeg har gjort av utstillingsbåndet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Jeg kan i morgen før 15, onsdag mellom 17 og 18, torsdag før 14 og hele fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Torsdag hele dagen og fredag etter klokken 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Skal vi ta onsdag fra 17 da ihvertfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Sjefen har lagt ut feil timeliste, så jeg jobber hver ettermiddag og har ikke noen dagvakter slik jeg trodde Da kan jeg bare før 14:30. Men jeg skal spørre sjefen om hun vil bytte med meg sånn at jeg jobber tidlig onsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Sjefen har lagt ut feil timeliste, så jeg jobber hver ettermiddag og har ikke noen dagvakter slik jeg trodde Da kan jeg bare før 14:30. Men jeg skal spørre sjefen om hun vil bytte med meg sånn at jeg jobber tidlig onsdag Har du funnet ut av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Hjemme fra jobb nå, derfor jeg ikke har svart. Får ikke byttet dessverre, så jeg kan bare før 14:30 denne uken. Noen som kan på formiddag? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Jeg kan formiddag, vi trenger veldig en økt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Kan Torsdag formiddag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Veldig gjerne torsdag formiddag Da begynner jeg på jobb 15. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Om dere skal trene onsdag mellom kl 14.30 og 19 blir jeg gjerne med Må bare finne ut hvor jeg har gjort av utstillingsbåndet Vil du bli med å trene i morgen? Jeg kan fra klokken 15 av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Veldig gjerne torsdag formiddag Da begynner jeg på jobb 15. Når klokken og hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Når klokken og hvor? 11 i Nordnæsdalen (der vi var sist)? Evt en plass nærmere deg om du vil Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 5. November 2014 Rapporter Share Skrevet 5. November 2014 11 i Nordnæsdalen (der vi var sist)? Evt en plass nærmere deg om du vil Sent from my iPhone using Tapatalk Ja, vet ikke om noen plasser ellers det ikke er opptatt på dagtid jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. November 2014 Rapporter Share Skrevet 5. November 2014 Vil du bli med å trene i morgen? Jeg kan fra klokken 15 av Ja gjerne! Jeg skal på et møte like ved Haukeland som skal være ferdig ca 13.15. Gir en lyd om det blir forsinket. Skal vi si kl 15? På Varden? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. November 2014 Rapporter Share Skrevet 5. November 2014 Ja gjerne! Jeg skal på et møte like ved Haukeland som skal være ferdig ca 13.15. Gir en lyd om det blir forsinket. Skal vi si kl 15? På Varden? Det passer bra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. November 2014 Rapporter Share Skrevet 5. November 2014 Det passer bra! Er hjemme om et kvarters tid så da rekker jeg det i tide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 Jeg kunne tenke meg å få trent feltsøk og evnt spor (om vær og føre tillater det), i løpet av romjulen en gang. Har ikke helt oversikt over middagsbesøk og familiegreier enda så avklaring på tid og sted må vente litt, er det flere som evnt vil være med om det passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Jeg kunne tenke meg å få trent feltsøk og evnt spor (om vær og føre tillater det), i løpet av romjulen en gang. Har ikke helt oversikt over middagsbesøk og familiegreier enda så avklaring på tid og sted må vente litt, er det flere som evnt vil være med om det passer? Jepp! Skal ha mamma her 1. dag på middag (hun kommer lille julaften og blir til 1. dag) og så regner jeg med det blir middag hos pappa og de 2. dag. Forutenom det vet jeg ikke om noe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Jepp! Skal ha mamma her 1. dag på middag (hun kommer lille julaften og blir til 1. dag) og så regner jeg med det blir middag hos pappa og de 2. dag. Forutenom det vet jeg ikke om noe Supert! Gir en lyd når vi har fått logistikken med diverse familiebesøk rundt omkring til å gå opp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts