Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger Bergen

Recommended Posts

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi kommer litt over seks vi ( vi = meg og Emilie)

Opplyst grusbane ved kristianborgvannet(vd fjøsangervegen), buss holdeplass på motsatt side av plassen og masser av parkerinsplass. Eg kan trene ettermiddagen man, Tir, ons. Muligens også torsdag om b

17.30 er supert for meg, vet ikke med Emilie. Tror nok hun ikke er ferdig før syv den dagen Men vi har sikkert tenkt å ta enda en trening til helgen, så da kan jo de som vil henge seg på Men jeg ta

Skrevet

Hva er planen? :)

Kommer an på hvor mange som kommer og hva folk vil gjøre :) Kanskje trene utstilling/lydighet, ha frislipp etc

Skrevet

Gleder meg! :D

skulle veldig, veldig gjerne, men er nok på jobb :( Men takk for at du tenkte på meg. Er gjerne med en annen dag :)

Vi får forhåpentligvis truffet hverandre igjen ved en annen anledning :D
  • Like 1
Skrevet

Khal er kjempe sliten etter i dag! Selvbeherskelse er SÅÅÅ vanskelig!

Han orket nesten ikke å gå fra bilen og inn en gang! Synd med været i dag da "/ Men var veldig hyggelig!

Kjekt å treffe deg igjen @Lica etter såå mange år! ^^

• Like 2
Skrevet

Khal er kjempe sliten etter i dag! Selvbeherskelse er SÅÅÅ vanskelig!

Han orket nesten ikke å gå fra bilen og inn en gang! Synd med været i dag da "/ Men var veldig hyggelig!

Kjekt å treffe deg igjen @Lica etter såå mange år! ^^

Har ei som ligger og purker jeg også :P

Det var veldig hyggelig å treffe deg igjen! Det må vi få til igjen, helst før det går like mange år som sist xD

Veldig hyggelig å hilse på @ og @ingvildoline igjen også :) Veldig kjekt å endelig få hilse på @Enits også! Takk for fint treff på tross av været, dette må vi gjøre igjen :)

• Like 2
Skrevet

Har ei som ligger og purker jeg også :P

Det var veldig hyggelig å treffe deg igjen! Det må vi få til igjen, helst før det går like mange år som sist xD

Veldig hyggelig å hilse på @ og @ingvildoline igjen også :) Veldig kjekt å endelig få hilse på @Enits også! Takk for fint treff på tross av været, dette må vi gjøre igjen :)

Min også ligger strak ut! Evt sammenkrøllet i sofaen <3

Takk for idag :)

Skrevet

.edddzxr_;,;4 34...4x

,Zinc r. , the. rrřr x4ød z,. De.,., d

:lol::lol:

---

Meesha er passe trøtt han også! Takk for i dag, det var veldig hyggelig til tross for været :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Fitjar-utstillingen er om en uke og vi vil gjerne trene til den en gang eller to. Spesielt oppstilling sammen med andre hunder + tannvisning, det andre begynner vi å få kontroll på. Noen som vil? :)

Skrevet

Fitjar-utstillingen er om en uke og vi vil gjerne trene til den en gang eller to. Spesielt oppstilling sammen med andre hunder + tannvisning, det andre begynner vi å få kontroll på. Noen som vil? :)

Jeg burde sikkert siden jeg ikke har deltatt på utstilling før :P