Enits Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Blir det trening/tur på torsdag neste uke? Red: Jeg er ganske åpen, men syns det var nevnt en torsdag Jeg har fri onsdag-søndag neste uke, så jeg er med når som helst de dagene Så bra! Får se hvilken dag som passer best for de som vil være med. Jeg reiser hjem igjen på torsdag, men om vi ikke setter det så sent (type rundt 20-tiden) så kan jeg Neste torsdag 13:30?? Ferdig på møte Kl ett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Jeg og @Ane tenkte på å møtes 14:30 på søndag, er det for sent for deg @MegaMarie? Ellers så går kanskje 14 også om Ane er oppe til da Ane er nok oppe da, håper jeg! Haha Får håpe formen er fiiiiin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Neste torsdag 13:30?? Ferdig på møte Kl ett Vi kan være med, men rekker nok ikke før 14. Er hjemme ett, og så busse videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Vi kan være med, men rekker nok ikke før 14. Er hjemme ett, og så busse videre.Klokken 14 funker fjell det også Hva sier dere andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Jeg kan når som helst så bare bli enige dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Jeg kan når som helst, så lenge det ikke blir for sent! Men 14 er helt fint Hvor? Jeg holder til nær Danmarksplass, så om det er mulighet med buss/bybane så er ingenting bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Jeg kan når som helst, så lenge det ikke blir for sent! Men 14 er helt fint Hvor? Jeg holder til nær Danmarksplass, så om det er mulighet med buss/bybane så er ingenting bedre Hææ da er vi jo nesten naboer Da kan du sitte på med meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Hææ da er vi jo nesten naboer Da kan du sitte på med meg! Hehei, så kult Supert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Kan hvor som helst jeg nordnæsdalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Hehei, så kult Supert Hvor nært DP er det du er? Kan hvor som helst jeg nordnæsdalen? Nordnæsdalen er bra for oss Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Hvor nært DP er det du er? Nordnæsdalen er bra for oss Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Ca 10 min gåavstand til bybanestoppet på Dk.plass Men jeg kan egentlig møte deg hvor som helst i nærheten av deg, det som er lettest for deg som har bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Ca 10 min gåavstand til bybanestoppet på Dk.plass Men jeg kan egentlig møte deg hvor som helst i nærheten av deg, det som er lettest for deg som har bil Mot Puddefjordsbroen eller andre veien? Vi kan møtes på en av parkeringsplassene nær dp, feks den med fontenen Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Mot Puddefjordsbroen eller andre veien? Vi kan møtes på en av parkeringsplassene nær dp, feks den med fontenen Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Andre veien Den med fontenen? Hmm, er den i nærheten av en trafikkskole? Og i nærheten av en gangsti som fører mot Høyteknologisenteret på Florida? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Andre veien Den med fontenen? Hmm, er den i nærheten av en trafikkskole? Og i nærheten av en gangsti som fører mot Høyteknologisenteret på Florida? I nærheten av gangstien mot Florida i alle fall, har ikke sett noen trafikkskole. Det er en fontene med dampskip-"tema", som ligger mellom DNB og Kollsnes næringspark+en nedlagt Storcash. Ga det mening? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 I nærheten av gangstien mot Florida i alle fall, har ikke sett noen trafikkskole. Det er en fontene med dampskip-"tema", som ligger mellom DNB og Kollsnes næringspark+en nedlagt Storcash. Ga det mening? Jaaa, jeg tror jeg vet Kan ikke vi utveksle telefonnummer på FB, så får vi hvertfall tak i hverandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Kanskje man kan ta avtaler om møtesteder, hvor man bor og annet som bare er vesentlig for to personer på PM? Ble himla mye OT her nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Jeg og @Ane tenkte på å møtes 14:30 på søndag, er det for sent for deg @MegaMarie? Ellers så går kanskje 14 også om Ane er oppe til da Hva blir det imorgen?, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Skal vi gjøre det enkelt og si at jeg og @MegaMarie møtes 14, også kommer du når du kan @Ane, også drar Marie når hun må?Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Skal vi gjøre det enkelt og si at jeg og @MegaMarie møtes 14, også kommer du når du kan @Ane, også drar Marie når hun må?Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Hva er planen i dag, tur eller trening? Edit: reiser å trener agility istedenfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Skal vi gjøre det enkelt og si at jeg og @MegaMarie møtes 14, også kommer du når du kan @Ane, også drar Marie når hun må? Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Jeg rekker å være til 14 tror jeg. Bussen stopper nede ved hovedveien 13:35 ish Så går vi opp. Hvem er med, og hva skjer? Gidder ikke busse om ingen kommer Tar med Nora, siden Ida skal trene ag i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Herregud jeg våknet nå... så om vi skal få til noe må det utsettes, behovet for å ta igjen tapt influensa-søvn var åpenbart sterkere enn vekkerklokken Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Skal vi gjøre det enkelt og si at jeg og @MegaMarie møtes 14, også kommer du når du kan @Ane, også drar Marie når hun må? Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Jeg trodde ikke det ble noe av siden ingen hadde svart på tiden Så jeg tror ikke jeg blir med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Jeg og @Lica møtes i morgen kl. 14 og kjører da opp i Nordnæsdalen fra sentrum Skal noen av dere andre være med? @MegaMarie @Enits @Ane @ @Emilie @Alvira ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Jeg blir antagligvis med om jeg får sitte på med @Enits (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Jeg blir antagligvis med om jeg får sitte på med @Enits (: Unnskyld for at jeg glemte å tagge deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts