Hampus Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Skrevet 30. Januar 2014 Jeg har kjøpt Fitbit flex for å komme i gang med treninga igjen etter en del sykdom og rusk. Meeen jeg fatter ikke hvordan jeg skal få den i gang. Det er jo ikke engang en bruksanvisning i pakken, og for ei snart 42 år gammel bestemor, så ble dette innvikla! Har HTC, så den vil ikke kunne "snakke" med mobilen min, så jeg vil gjerne bruke PC i stede. Sitter og ser på Fitbit.com hvor man kan laste ned programvare, men finnes det ingen Norsk versjon? Noen som bruker Fitbit som kan fortelle litt? Siter
simira Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Skrevet 30. Januar 2014 HTC har vel android, så det burde funke? Om det er FitBit Flex du har (armbånd)? Jeg har Ultra, en sånn usb-lignende sak til å feste i bh-en. Siter
Hampus Skrevet 30. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2014 Joda HTC har android, men er ikke oppgitt som de telefonene som er kompatible med Fitbit, men har ikke sjekket egentlig. Har flex ja. Fikk registrert en bruker, så da er det jo bare å sette i gang å mosjonere! Siter
ToneS Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Skrevet 30. Januar 2014 Litt forvirret om du fremdeles trenger hjelp eller ikke? Jeg bruker det og kan kanskje svare på evnt spm Siter
Recommended Posts