Ingvild Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Ha ha, akkurat det jeg tenkte også Tinka ved siden av en hel og urørt v&h kake?? Da var hun flink med "ikke rør" kommandoen Uff, nå fikk jeg litt nostalgi da jeg så bilde av Tinka, har jo "kjent" hun siden hun var valp Ja... Det stikker litt å se bilder av henne, kjenner jeg. Tror aldri jeg kommer til å få en så gjennomført stødig og trygg hund igjen. Hun var noe for seg selv hun der, altså. På godt og vondt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Jeg kan godt passe. Jeg skal ha full hundetreningshelg uansett og har tid til å trene en ekstra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Jeg trodde også Geo inviterte til bursdagselskap 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Neste år må Geo ha bursdagselskap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts