julnil Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 Sammenleggbart canvasbur H68 B69 D100 Åpning i topp og front Fargen er mer burgunder enn bildet viser. Selges kr 500 Sort puppisele str S kr 100 Kennel refleksdekken str XS kr 50 Rygglengde og omkrets: http://www.hundeutst...nnel-p-776.html Refleksbånd 175 cm kr 50 3 skåler til liten hund kr 30 pr stk Hurtta regndress str 252 kr 200 Jakke i fuskepels til rygglenge 30-40 cm kr 50 Sikkerhetssele str M kr 50 (brukt til dalmisvalp/unghund) Transportveske til liten hund, kan også brukes som ryggsekk. Kr 100http://nebbogklor.mamutweb.com/Shop/Product/Connor-ryggsekk-sortbl%C3%A5/2882 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Sammenleggbart canvasbur H68 B69 D100 Åpning i topp og front Fargen er mer burgunder enn bildet viser. Selges kr 500ImageUploadedByTapatalk1390856938.987425.jpg Oh, det har jeg tenkt på lenge! Det passer vel til en liten Labbe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Kennel refleksdekken str XS kr 50ImageUploadedByTapatalk1390857198.390567.jpg Rygglengde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 28. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Oh, det har jeg tenkt på lenge! Det passer vel til en liten Labbe? Vil jeg tro, brukt til dalmis her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 28. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Rygglengde? Her står rygglengde og omkrets http://www.hundeutstyr.no/nyhet-refleksdekken-fra-kennel-p-776.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 28. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Lagt til sikkerthetssele og transportbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Her står rygglengde og omkrets http://www.hundeutstyr.no/nyhet-refleksdekken-fra-kennel-p-776.html Åja, da blir den for liten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Hvor bor du? Tar det gjerne RED: Hvis det er innenfor rimelighetens grenser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 28. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Hvor bor du? Tar det gjerne RED: Hvis det er innenfor rimelighetens grenser Lofoten Kan sende det pr post, kan flatpakkes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Lofoten Kan sende det pr post, kan flatpakkes Så bra! Da sier jeg vel egentlig at jeg tar det! skal du ha noe i porto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 28. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Porto kommer i tillegg ja, skal finne den og gi beskjed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 28. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Så bra! Da sier jeg vel egentlig at jeg tar det! skal du ha noe i porto? Ser ut som portoen skal komme på 150,-, men i verste tilfelle 249,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 17. April 2014 Rapporter Share Skrevet 17. April 2014 Ble tøyburet solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 17. April 2014 Rapporter Share Skrevet 17. April 2014 Er den lille veska solgt? Tror du den kan henges på et sykkelstyre eller er den for stor til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 17. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2014 Ble tøyburet solgt? Har det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 17. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2014 Er den lille veska solgt? Tror du den kan henges på et sykkelstyre eller er den for stor til det? Har den enda. Ikke prøvd å ha den på sykkelstyret selv, så tør ikke svare på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. April 2014 Rapporter Share Skrevet 17. April 2014 Jeg vil ha regndress! Bare dobbeltsjekke str Edit; den blir for kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 29. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 Alt er solgt, kan mod slette tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 Alt er solgt, kan mod slette tråden? Da rapporterer du tråden. Er ikke sikkert de leser dette innlegget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 29. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 Da rapporterer du tråden. Er ikke sikkert de leser dette innlegget ditt Prøvd det flere ganger før, med andre salgstråder, men ser ikke ut til at rapportene leses, så prøver det slik denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 29. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 Prøvd det flere ganger før, med andre salgstråder, men ser ikke ut til at rapportene leses, så prøver det slik denne gangen Eller så er det vel kanskje andre ting som prioriteres enn å stenge tråder det ikke er noe hast med, særlig nå i disse ferietider tenker jeg da. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 29. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 Eller så er det vel kanskje andre ting som prioriteres enn å stenge tråder det ikke er noe hast med, særlig nå i disse ferietider tenker jeg da. Sent from my iPhone using Tapatalk har prøvd for mange måneder siden, 2-3 ganger, ikke bare nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 Har stengt tråden, sånn som vi gjør når det aktuelle er solgt. Trådene blir ikke slettet. Den andre tråden din, som du rapporterte for mange måneder siden, er også stengt, og har vært det i mange måneder. Moderator SoppenCamilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts