simira Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Jeg innser jo at jeg aldri kommer til å lese dem igjen... er det papirsøppel, eller er noen interesserte i å ha dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Jeg kan godt ta en del av dem! Da får jeg noe å lese i feriene forover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 24. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Da får du alle, så får du gjøre hva du vil med resten. Er du stadig i nærheten av Oslo? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 24. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Uhm, nå blander jeg. Du er i nord, eller roter jeg skrekkelig nå? Edit, jeg roter skrekkelig, vi er nesten naboer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Uhm, nå blander jeg. Du er i nord, eller roter jeg skrekkelig nå? Edit, jeg roter skrekkelig, vi er nesten naboer. Vi er praktisk talt naboer, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts