Guest Kåre Lise Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 Hei Bor sånn til at jeg ikke holder veien åpen om vinteren og har derfor lenge ønsket meg en lett og praktisk kjelke til ymse formål. Trekkes av meg, ingen hund om noen lurte på det. Forslag? Siter
LinL Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 Synes denne lette pulken ser ok ut, hadde tenkt å kjøpe til fattern i julegave, men så fant de frem den gamle pulken i stedet http://www.sporton.no/butikk/pulk-mutstyr Der er det to størrelser, må vel ordne noe tau da. Ok pris og Vet ikke hvordan de er da, har aldri prøvd, men litt større enn et akebrett så er kanskje kjekt. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 Se der ja, akkurat hva jeg trenger. Særlig nå som jeg skal frakte hele vedkubber burde jeg vel gå for den oransje som skal være noe mer robust. Andre forslag, som fåes i butikker? Siter
Guest bikkje1 Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 XXL har jo noen. Ogg her (link) er det kanskje en som passer bedre til å frakte vedkubber, i hvert fall? Siter
Malamuten Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 Støtter forslaget øverst, billig ok pulk til varetransport. Det finnes jo bedre pulker, som feks fjellpulken, men de koster jo mye mer også, så til varetransport t/r hus hadde ikke jeg giddet bruke så mye penger. Sjekk også finn.no i ditt område Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 Støtter forslaget øverst, billig ok pulk til varetransport. Det finnes jo bedre pulker, som feks fjellpulken, men de koster jo mye mer også, så til varetransport t/r hus hadde ikke jeg giddet bruke så mye penger. Sjekk også finn.no i ditt område Absolutt den øverst skal bestille. Oransje eller blå? Men seriøst 345,- i porto? Siter
Zitka Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 For 345,- får du nye fint i spade og du kan måke unna snøen da blir det enklere å gå også Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 For 345,- får du nye fint i spade og du kan måke unna snøen da blir det enklere å gå også Spade du liksom. Har da sånn: Siter
Malamuten Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 Absolutt den øverst skal bestille. Oransje eller blå? Men seriøst 345,- i porto? prøv google. Kanskje andre har den og har bedre porto. Eller kanskje den finnes på finn. Dyr porto antagelig pga str. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 prøv google. Kanskje andre har den og har bedre porto. Eller kanskje den finnes på finn. Dyr porto antagelig pga str. Lurt, men siden den var så billig der går den vinninga opp i pris.. Fant på biltema til 399,- ( liten til 299,- ) tror jeg prøver en sånn. Risikerer bare at den blir ødelagt når jeg skal holde på med store hele vedkubber, blir jo halve prisen. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/Bagasje/Slede-41331/ Siter
yurij Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 En billig snøfreser er selvsagt et dumt forslag? For du VIL gjerne slepe greiene? Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 En billig snøfreser er selvsagt et dumt forslag? For du VIL gjerne slepe greiene? Slepe opp og ake ned, det gjør jeg mer enn gjerne vet du. Billig snøfreser har vært vurdert like lenge som jeg har bodd her, men noe billig snøfreser er ønsketenkning. Ujevnt underlag må ha belter så da begrenser det seg. Siter
yurij Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Næsj. Har en til 5000 kjøpt litt brukt i butikk. Den har hjul og her er verdens mest ujevne innkjørsel med singel under. Holder helt fint,hadde ikke klart meg uten. Siter
Recommended Posts