Gå til innhold
Hundesonen.no

Middel mot diare - ikke Zoolac


lucy
 Share

Recommended Posts

Fjotten hadde en runde med diare en stund før jul, vi var hos vet og fikk (bl.a) noe a la zoolac som var ekstremt effektivt (zoolac har aldri hatt særlig effekt på fjotten), men jeg husker selvfølgelig ikke hva det heter. Det kom i en sånn sprøyte som zoolac kommer i, men det var brunt. Vet. sa at det hadde andre egenskaper enn zoolac i tillegg til probiotika, og kalte det et slags "super-zoolac" :P Noen som aner hva jeg snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canikur? Kommer visst på tube også.

Takk for superkjapt svar! Bildegooglet canikurpaste, og den sprøyten så ikke lik ut som den vi fikk, men kanskje canikur er det samme som det jeg tenker på? Det skulle smøre innsiden av tarmen med et belegg (for å hindre væsketap?)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor selger de det i sprøyter? :blink: Kommer ikke i de i eske? Mener jeg har en i skapet nemlig :P

Nei. De selges i pakker ja. Men bland det ut med litt vann (kok opp og la det kjøle ned) og bland i litt for å gjøre det smakfult, som et egg, pittelitt rent kjøtt el.l.

Men det mest effektive diaremiddelet jeg noen sinne har hatt i hus. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. De selges i pakker ja. Men bland det ut med litt vann (kok opp og la det kjøle ned) og bland i litt for å gjøre det smakfult, som et egg, pittelitt rent kjøtt el.l.

Men det mest effektive diaremiddelet jeg noen sinne har hatt i hus. :P

Aaha, DA henger jeg med! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...