Teserere Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Jeg leter etter en vet som er GOD på skjelett og røntgen, helst Drammen-Asker-Oslo. Forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Trond Bergsjø som jobber på Oslo Dyreklinikk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Amiga var hos en ben spesialist vi ble henvist til fra NVH til pet vet ekeberg, men jeg klarer ikke finne igjen navnet på personen nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Trond Bergsjø som jobber på Oslo Dyreklinikk. Han er dessverre langtidssjukmeldt (jeg sjekka før jul). De har noen gode på Groruddalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 21. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Så at oslo dyreklinikk har et par andre spesialister og 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Amiga var hos en ben spesialist vi ble henvist til fra NVH til pet vet ekeberg, men jeg klarer ikke finne igjen navnet på personen nå Peder Haaland hos PetVett? Han jobbet hos NVH tidligere. Det var han som diagnoserte og opererte Kiwi og diagnoserte Minion. Har bare god erfaring med han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Peder Haaland hos PetVett? Han jobbet hos NVH tidligere. Det var han som diagnoserte og opererte Kiwi og diagnoserte Minion. Har bare god erfaring med han. ja,han var Amiga hos mener jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Jeg har også vært hos Peder på PetVet, nå er han på klinikken deres ved Voldsløkka. Kjempe hyggelig fyr, som også tok seg tid til å ta telefonen, pratet lenge, når jeg var lettere hysterisk da Bo røyk korsbåndet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Jeg har også vært hos Peder på PetVet, nå er han på klinikken deres ved Voldsløkka. Kjempe hyggelig fyr, som også tok seg tid til å ta telefonen, pratet lenge, når jeg var lettere hysterisk da Bo røyk korsbåndet. Han tok seg også tid til å svare på en mail med maaange spørsmål i forkant av operasjonen til Kiwi og svare på enda flere (og sikkert noen av de samme spørsmålene) når vi møtte opp for operasjon. Han ga meg kopi av en studie gjort på noen hunder med samme diagnose som Minion hadde når han samtidig ga oss diagnosen (man må egentlig betale for å få tilgang til den studien), da det ikke finnes annen informasjon om den diagnosen. Så hvis jeg noen gang skulle være så uheldig å ha en hund med skjelett/leddproblemer igjen, så er det han jeg skal gå til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2014 Kristin Halle! Vetrinær, utdannet kiropraktor, spesialisert i nevrologi! Har egen liten klinikk og driver kun med ledd og kiropraktikk Drit flink! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2014 Kristin Halle! Vetrinær, utdannet kiropraktor, spesialisert i nevrologi! Har egen liten klinikk og driver kun med ledd og kiropraktikk Drit flink! Men er hun ortoped da? Siden det er det trådstarter spør om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2014 Men er hun ortoped da? Siden det er det trådstarter spør om. Nei, hun er kiropraktor. En kiropraktor har en mye lenger utdannelse enn en ortoped. Og om jeg forstår det rett då må man være veterinær for å bli kiropraktor, mens alle kan bli ortoped. Jeg kjenner forøvrig også en ortoped. Hun holder til i Lillestrøm og er også super flink, men skulle jeg valgt hadde jeg tatt kiropraktoren Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 26. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2014 Nei, hun er kiropraktor. En kiropraktor har en mye lenger utdannelse enn en ortoped. Og om jeg forstår det rett då må man være veterinær for å bli kiropraktor, mens alle kan bli ortoped. Jeg kjenner forøvrig også en ortoped. Hun holder til i Lillestrøm og er også super flink, men skulle jeg valgt hadde jeg tatt kiropraktoren Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Det er ikke helt riktig, en ortoped er en kirurg, altså doktor med videreutdannelse. Mens en kiropraktor ikke nødvendigvis er en doktor. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2014 Det er ikke helt riktig, en ortoped er en kirurg, altså doktor med videreutdannelse. Mens en kiropraktor ikke nødvendigvis er en doktor. Ja du har rett! Jeg blander med osteopat! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts