Ozzy Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Skrevet 20. Januar 2014 Når jeg mottar PM så kommer ikke den røde varselen opp. På instillingene er det huket av for at jeg skal få varsel, men det kommer ikke noe varsel.. Siter
Malamuten Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Skrevet 20. Januar 2014 Jeg fikke ikke varsel på to PM sist uke, men så virket det igjen etterpå.. Siter
Ozzy Skrevet 20. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2014 Jeg fikke ikke varsel på to PM sist uke, men så virket det igjen etterpå.. Har vært slik i ihvertfall en mnd, om ikke to. Får ikke så mye PM at det gjør noe, men greit at jeg ser det med en gang når jeg først før en Siter
Ozzy Skrevet 21. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2014 Funka nå, fikk svær popup i tillegg. Siter
Anette Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Skrevet 21. Januar 2014 Funka nå, fikk svær popup i tillegg. du hadde ikke huket av å få MSG list og alle valgene du hadde var jo for MSG list Siter
Ozzy Skrevet 21. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2014 du hadde ikke huket av å få MSG list og alle valgene du hadde var jo for MSG list popup.PNG Men jeg har jo ikke enda på noe og fikk jo varsel før Siter
Ozzy Skrevet 31. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2014 Er riktig på instillinger nå, men fikk bare pop-upen når du testet og nå får jeg ikke varsel igjen :/ Siter
Snoffe Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Har litt det samme problemet. Får ikke varsel hvis noen siterer det jeg har skrevet. Har prøvd å ordne det, men da ble alt så rart og "ekkelt" at jeg gikk tilbake til sånn det var i utgangspunktet. Siter
Recommended Posts