Argyr Skrevet 10. Januar 2006 Rapporter Skrevet 10. Januar 2006 Jeg synes det er veldig forvirrende med disse to. Det er mye det samme som går igjen, og jeg glemmer stadig hvor jeg har postet. :oops: Ser ikke noe i veien for at spørsmål kan stilles på hundesnakk, gjør dere? Hvis dette er tatt opp før beklager jeg. Fant ikke noe. Bare å slette isåfall.
Trendy Skrevet 10. Januar 2006 Rapporter Skrevet 10. Januar 2006 Jeg synes det er veldig forvirrende med disse to. Det er mye det samme som går igjen, og jeg glemmer stadig hvor jeg har postet. :oops: Ser ikke noe i veien for at spørsmål kan stilles på hundesnakk, gjør dere? Hvis dette er tatt opp før beklager jeg. Fant ikke noe. Bare å slette isåfall. JA!!! Gjør det - så vi nye gamle klarer å orientere oss! (Det er postet før, men en god ting kan ikke sies for ofte !)
Monika! Skrevet 10. Januar 2006 Rapporter Skrevet 10. Januar 2006 Det synes ikke jeg vi burde. spørsmål angående hund der spør man om ting og tang om hund, mens i hundesnakk så snakker man hund. ikke spørsmål liksom. *dårlig til å forklare*
Hilde90 Skrevet 10. Januar 2006 Rapporter Skrevet 10. Januar 2006 Jeg synes det er bra sånn som det er nå.
Guest Per Olav Skrevet 10. Januar 2006 Rapporter Skrevet 10. Januar 2006 Kanskje en mer forklarende tittel på gruppene?
Mud Skrevet 10. Januar 2006 Rapporter Skrevet 10. Januar 2006 Jeg synes også det sklir litt ut og i hverandre...Hva med å gjøre om et av forumene til et oppdretterforum istedet?Det tror jeg vi kan trenge.Litt rart at det ikke er det egentlig..eller er det det som heter valpeprat? :?
MarieR Skrevet 10. Januar 2006 Rapporter Skrevet 10. Januar 2006 kan noen av admin eller moderatorer forklare igjenn litt av hva som skjer på nye sonen som kommer etterhvert? så kanskje de som lurer får noen svar for og si min mening, så synns heller ikke jeg at de bør slås sammen.
Inu Skrevet 10. Januar 2006 Rapporter Skrevet 10. Januar 2006 jeg er vel for ny, men jeg blander og klarer ikke helt å få tak på hva som er forskjellen på disse to. Kunne godt ha et avl og oppdrett-forum for meg
Baby Skrevet 11. Januar 2006 Rapporter Skrevet 11. Januar 2006 Vel, vi moderatorene vet vel egentlig ikke så mye om den nye sonen enda vi heller. Men forumet kommer bare til å bli en liten del av sonen. Ingenting kommer vel til å bli forandret på forumet før nye sonen kommer.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar