AstridN Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Jeg har lest litt på et fransk hundeforum, og en veldig vanlig aktivitet der er noe som heter canicross - løping med hund (http://en.wikipedia.org/wiki/Cani_cross) Jeg har ikke sett noe sånt i Norge. Fins det? Det hadde vært noe for Derek og meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Her kalles det snøreløping Og er en gren innen for hundekjøring. Jeg og hunden min å snøreløper mye. Men har ikke konkurrert idet Men Vi(Bergen Trekkhundklubb) arrangerte barmarksløp i november, og da var det snøreløpingsklasse Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridN Skrevet 14. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Her kalles det snøreløping Og er en gren innen for hundekjøring. Jeg og hunden min å snøreløper mye. Men har ikke konkurrert idet Men Vi(Bergen Trekkhundklubb) arrangerte barmarksløp i november, og da var det snøreløpingsklasse Sent from my iPhone using Tapatalk Å, takk for info! Så bra at det fins! Det må jeg undersøke nærmere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2014 ta kontakt med norsk trekkhundklubb, de holder til i oslo, og har en aktiv nordiskgruppe som blant annet konkurrerer i snøreløping i barmarkssesongen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2014 Hvor finner man terminlister for slike ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts