simira Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 http://www.tropehagen-zoo.no/display.aspx?menuid=123457361&prodid=1425 Hva tror dere? Jeg tenker at det kan ihvertfall ikke gjøre noen stor skade. Men skeptiker må man jo være... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Amazon reviews gir den en stor, tjukk fail. http://www.amazon.com/PatentoPet-Walk-Premium-Trainer-Black/product-reviews/B003N325WW/ref=dp_top_cm_cr_acr_txt?showViewpoints=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Amazon reviews gir den en stor, tjukk fail. http://www.amazon.com/PatentoPet-Walk-Premium-Trainer-Black/product-reviews/B003N325WW/ref=dp_top_cm_cr_acr_txt?showViewpoints=1 Jeg vil ikke si den er spesielt tjukk med 10 erfaringer altså. For Amazon å være. Men et hint er det jo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg vil ikke si den er spesielt tjukk med 10 erfaringer altså. For Amazon å være. Men et hint er det jo... Den ene der hadde prøvd den på 50 hunder eller noe. Men ja, absolutt, ti er veldig lite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 dingsen forbeholder rett og slett at hunden er lydberørt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg tror ikke sånnt funker i det hele tatt.. Enten kommer du til å skremme hunden skikkelig og at den kobler det til noe annet enn at den trekker i båndet, eller så blir den bare vant til lyden etterhvert og trekker like mye som før.. Tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 At en blokkert hund skulle bry seg om litt surr i øret? Nææh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Mtp at feks helstrup har litt samme funksjon, bare med fysisk ubehag isteden for lyd, blir verre jo mer hunden trekker, ikke fungerer så, neh. Først og fremst må jo hunden finne lyden mer ubehagelig enn den finner det motiverende og trekke fremmover også må den jo faktisk også lære hvorfor det blir ubehagelig og hvordan den kan unngå det, og mtp at hunder gjerne bare trekker vekk, stresser mer etc ved ubehag de ikke skjønner, så nay. Kanskje som et hjelpemiddel i bruk av gå pent trening, mtp at lyden blir en markør slik at treningen kan bli mer pressis, men da er det dumt at ikke mennesket kan høre den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts