Nirm Skrevet 4. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2014 Ikke bare tobeinte som kan gå på restaurant i Berlin lengre, men ikke alle synes at dette er en god idé. VG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka9n4ever Skrevet 4. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2014 Høres koslig ut for folk som har råd til det Men jeg tenker at det er vell ikke så veldig bra for hundene å spise forskjellig type mat hver dag vell? Synes også kanskje det er en liten unødvendighet, men det er vell dem som liker det også Har blandede følelser om dette, haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spot Skrevet 4. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2014 Lenge leve antropomorfismen....... Dette synes jeg egentlig er ganske så sykt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2014 Altså det blir jo noe som dekker ett behov for å vise at "vi kan gjøre dette for vi har penger til det". Men om du har penger til det, og behovet er tilstede for eieren "go for it". Det fins værre ting å bruke penger på liksom. Jeg tviler på at hunden har så stor glede av å spise maten sin i ett miljø med ukjente hunder tilstede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts