Margrete Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 NÅH blir det lett å være sarkastisk! Husk bare å bruk riktig smiley! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 NÅH blir det lett å være sarkastisk! Husk bare å bruk riktig smiley! Nei nei, skal du være sarkastisk må du selvfølgelig bruke feil smiley! Skjønner du ingenting? ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 GAAAAAAh. noe gjør at nesa blir borte.... *snoke* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Nei nei, skal du være sarkastisk må du selvfølgelig bruke feil smiley! Skjønner du ingenting? Åh nei! Nå ble alt veldig vanskelig! Jammen nå ville ikke den gamle smilien vise seg. @ ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 23. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Teste ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Åh nei! ;-) ;^) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Blunkesmiley er de verste smileyene. Jeg har til gode å se en trivelig blunkesmiley egentlig. Psykopater hele gjengen. Min egen feil, men jeg merker faktisk at blunkesmileyer får meg til å gå litt i vranglås noen ganger. Er noen som bruker dem hele tiden, istedenfor vanlig smiley, og jeg vet de ikke mener noe med det, men er bare noe med den som er utrolig provoserende. All krig blir startet av blunkesmileyer. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 23. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Blunkesmiley er de verste smileyene. Jeg har til gode å se en trivelig blunkesmiley egentlig. Psykopater hele gjengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 får være for gammel og for ny foreløpig en eller annen grunn så fucker nesa seg på de 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Blunkesmiley er de verste smileyene. Jeg har til gode å se en trivelig blunkesmiley egentlig. Psykopater hele gjengen. Dude, I know, right? Helt opp der med mobberen , nihilisten , narsissisten , feministen og blotteren 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Nei, ikke slike store, jeg får fnatt av alt for store smilyes. Det tar jo all fokus fra teksten. Hater pille-seg-i-nesen-smilien! I hear ya sistah!! Jeg synes den pille nese-smileyen er ekkel... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 23. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 får være for gammel og for ny foreløpig en eller annen grunn så fucker nesa seg på de Takk AnetteH *sånn-blomster-smiley* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Jeg har forresten forslag til en ny smiley! Den er gøy som sånn "Jo nå skal du høre... " 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 I hear ya sistah! Jeg synes den pille nese-smileyen er ekkel... Ja ta den bort!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 I mitt noe speiselle hodet er den som her her, mere nedlatende enn de jeg f.eks. Har på mobilen min finnes masse forskjellige blunketegn Ja, det er det! Jeg legger skylda for all kranglinga her inne på blunkesmileyen. Tipper vi finner en blunkesmiley i hver eneste dramatråd som noen sinne har herjet på sonen. Like greit å legge den død med en gang. Jeg skjønner jo det at en feilplassert smiley kan starte en krig. Jeg sier nei til smileys! NÅH blir det lett å være sarkastisk! Husk bare å bruk riktig smiley! Sarkasme er ikke ønsket her på sonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Forskjell på hyggelig humoristisk sarkasme, og ondsinna nedlatende sarkasme, frøken 2ne Det er vel helst det sistnevnte som er uønska stort sett i hele samfunnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Jeg skjønner jo det at en feilplassert smiley kan starte en krig. Jeg sier nei til smileys! Jeg sier ja til ditt nei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Forskjell på hyggelig humoristisk sarkasme, og ondsinna nedlatende sarkasme, frøken 2ne Det er vel helst det sistnevnte som er uønska stort sett i hele samfunnet Å herregud. This again? Sa jeg det ikke. Drama med en gang blunking er involvert. Jeg sier fortsatt ja til et nei! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 All sarkasme er ondsinnet, og all bruk av smileys kan misforstås. Jeg foreslår at vi heller skriver våre smileys i stjernetegn, som dette *smiler* *ler* *tøyser* *ler hånlig* osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 *Flir* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Nei til noen form for følelser på forum!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 For en gjeng! *Fnis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Føler det er mye stråmanner ute og går nå..... :Snowman: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2013 Føler det er mye stråmanner ute og går nå.. :Snowman: Det har ikke noe med stråmenn å gjøre, selv om det stadig er en fin måte å underkjenne andre på. Da det ble laget en poll her for noen måneder siden, så var 67.41 % fornøyd med sonen sånn som det var, og allikevel har sonen forandret seg siden da til sånn som det er nå, fordi 23 % mener det er usaklige debatter med personhets her. Og nå er det blunkesmiley som er problemet. Jeg kjenner at jeg begynner å få nok av alle problemene her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts