Zoey Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Jeg trenger hjelp til å finne en spesiell kunstner som kan tegne hunden min.. I 2009 tegnet hun et bilde av hunden til svigerinnen min og det er utrolig fint. Problemet er bare at jeg husker pokker ikke hva hun heter..!! Eneste jeg husker var at hun holdt til i Sverige (Gøteborg trooooor jeg..), men jeg tror hun var norsk. har et vagt minne om at samarbeidspartneren hennes het noe med Thoresen. (Tror det var ektemannen). Hun hadde nettside som het noe med Art. Hun kunne tegne både i kull, male, blyant eller pastell. Bildet var ganske dyrt, kostet rundt 3000NOK Jeg har googlet meg til fingerømhet snart, og finner henne ikke.. Finner heller ingen jeg synes er like flinke som henne.. Vet det er lite info å gå på, men er det noen som kan ha et lite snev av peil på hvem jeg snakker om..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Jeg trenger hjelp til å finne en spesiell kunstner som kan tegne hunden min.. I 2009 tegnet hun et bilde av hunden til svigerinnen min og det er utrolig fint. Problemet er bare at jeg husker pokker ikke hva hun heter..! Eneste jeg husker var at hun holdt til i Sverige (Gøteborg trooooor jeg..), men jeg tror hun var norsk. har et vagt minne om at samarbeidspartneren hennes het noe med Thoresen. (Tror det var ektemannen). Hun hadde nettside som het noe med Art. Hun kunne tegne både i kull, male, blyant eller pastell. Bildet var ganske dyrt, kostet rundt 3000NOK Jeg har googlet meg til fingerømhet snart, og finner henne ikke.. Finner heller ingen jeg synes er like flinke som henne.. Vet det er lite info å gå på, men er det noen som kan ha et lite snev av peil på hvem jeg snakker om..? Hvor detaljert og hva slags stil er du på jakt etter? Veit om ei som er dødsflink på blyant og pennetegninger i litt "tegneseriestil". Veldig, veldig fine tegninger, men ikke laget så de ser ut som foto, om du skjønner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 9. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Jeg skjønner.. Jeg er nok ute etter noe som ser ut som en tegning/maleri, men allikevel så detaljert og likt at man virkelig ser "sjelen" til hunden i bildet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Vet ikke hvem du mener, men jeg kan anbefale Jane Kristiansen. Hun tegner og maler med pastell og akryl. Nydelige hunder, skal se om jeg finner link til siden hennes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Laila Olofsson? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Svensk, ikke norsk, men syns en jeg har på fb er en av de desidert dyktigste jeg har sett: Katja Turnsek http://www.pet-art.net/. Om jeg finner ut at jeg skal ha tror jeg det er der jeg går . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 10. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Jeg fant henne! Hun het Helen Thoresen og dette er link til siden hennes www.helen-t-artgallery.com er hjemmesiden hennes Men tar gjerne i mot tips om flere som tegner, gjerne noen som ikke er så dyre, for jeg har jo en tre fire-ti dyr som jeg gjerne skulle ønske meg et tegnet bilde på veggen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 10. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 WOW.. Katja Turnsek var imponerende dyktig..! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Jeg synes hun her er veldig dyktig. Hun har også egen FB-side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Mange veldig dyktige her, men tror jeg aldri har sett noen som lager så bra portrekker for hånd som hun Katja Turnsek! Imponerende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2014 Jeg fant henne! Hun het Helen Thoresen og dette er link til siden hennes www.helen-t-artgallery.com er hjemmesiden hennes Men tar gjerne i mot tips om flere som tegner, gjerne noen som ikke er så dyre, for jeg har jo en tre fire-ti dyr som jeg gjerne skulle ønske meg et tegnet bilde på veggen.. Heisann Zoey :-) Ser jo at det er en stund siden du la ut dette, og du har gjerne fått tegnet hunden din etterhvert? Vet ikke hva du synes om tegnestilen min, men jeg tar gjerne flere oppdrag om det skulle være av interesse. Priser? A4 = 800,- og for A3 = 1200,- (for begge kommer porto i tillegg). Legger ved et par eksempler på rykende ferske tegninger, begge A3-format. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts