Chako Skrevet 25. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Flere pusebaby bilder, og her er de ca. 11-12 uker gamle.Gyda: Gilbert:Giulia: Gabriella: Glenda: 1 Siter
Margrete Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Åh jeg er helt sikker på at jeg trenger en Gilbert i livet mitt. Ja muligens en Gyda å! Fy så vakre de er! Siter
Rocket Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 OMG Sitter her og dør litt på meg... Giulia, Gabriella og Glenda kan jeg godt kidnappe altså. Oh my Og jeg quoter gubben "Sånn en kunne julenissen godt ha kommet med" 2 Siter
Chako Skrevet 26. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Desember 2013 OMG Sitter her og dør litt på meg... Giulia, Gabriella og Glenda kan jeg godt kidnappe altså. Oh my Og jeg quoter gubben "Sånn en kunne julenissen godt ha kommet med" "Julenissen" ga meg faktisk ei slik nydelig frøken i julegave! Dog fra ett annet kull. 1 Siter
Chako Skrevet 26. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Desember 2013 Noen bilder fra kattungenes første utstillingshelg. Her var de tre måneder gamle, og på RORAK i Stavanger. Siste helg hvor hele gjengen var samlet. Giulia Gabriella i buret på utstillingen Etter en lang dag på utstilling er det godt å sove ut i senga. To stk "døde" kattunger.. 2 Siter
MiO Skrevet 26. Desember 2013 Rapporter Skrevet 26. Desember 2013 Gilbert (den hvite) var litt av en kjekkas, altså! Jeg liker så godt røde og hvite katter, og jeg ser han har snev av rødt (i bleket form som "kremrød", vet ikke hva den korrekte betegnelsen er). REDIGERT: PS! Siden han er så sjelden (leste på bloggen du linket til nå nettopp) i fargen, så skal du kanskje ikke selge han, men beholde selv? Siter
Chako Skrevet 26. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Desember 2013 Gilbert (den hvite) var litt av en kjekkas, altså! Jeg liker så godt røde og hvite katter, og jeg ser han har snev av rødt (i bleket form som krem). Han er ikke hvit, selv om han ser hvit ut på noen bilder. Fargen er Rødsølv shaded med tabbymønster 1 Siter
Recommended Posts