Gå til innhold
Hundesonen.no

Får ikke quotet eller lagt til linker?


Recommended Posts

Guest Gråtass

Samme her, hvis jeg quoter noen så er svar-feltet blankt. Hvis jeg prøver å legge til linker så henger hele nettsiden seg opp. Dette skjedde etter at jeg oppdaterte PC til Windows 8.1, vet ikke om det har noen sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg med å løse problemet?

Jeg får plutselig ikke quotet, lagt inn linker, eller bilder?! :mad:

Noe jeg må gjøre på min pc, eller er det noe med forumet?

Samme her, hvis jeg quoter noen så er svar-feltet blankt. Hvis jeg prøver å legge til linker så henger hele nettsiden seg opp. Dette skjedde etter at jeg oppdaterte PC til Windows 8.1, vet ikke om det har noen sammenheng.

Jeg må vite hvilken nettleser dere bruker, om dere bruker hurtigsvar eller om dere har prøvd full editor.

Forøvrig bruker jeg windows 8.1 med chrome uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det kan ordnes, men om jeg skal redigere post fra mobil gjennom Tapatalk så forsvinner alt i posten. Får bare opp heøt blank "tekstfelt".

Får heller ikke notifications fra sitering eller mentions verken på data(safari) eller tapa på mobil. Står i innstillinger det skal det. Fikk det før.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det kan ordnes, men om jeg skal redigere post fra mobil gjennom Tapatalk så forsvinner alt i posten. Får bare opp heøt blank "tekstfelt".

Får heller ikke notifications fra sitering eller mentions verken på data(safari) eller tapa på mobil. Står i innstillinger det skal det. Fikk det før.

Sent from my iPhone using Tapatalk

tapatalk har jeg ingenting med å gjøre, det er helt på de som lager appen.

Ang notifications så kan jeg se over de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg bruker som regel IE, for Firefox vil ofte ikke åpne hundesonen. Vet ikke hva forskjellen på editorene er jeg. Jeg trykker på multisitat på ett eller flere innlegg og når jeg trykker på svar knappen i den lille ruta da, så blir svarfeltet tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som regel IE, for Firefox vil ofte ikke åpne hundesonen. Vet ikke hva forskjellen på editorene er jeg. Jeg trykker på multisitat på ett eller flere innlegg og når jeg trykker på svar knappen i den lille ruta da, så blir svarfeltet tomt.

fungerer hurtig-svar feltet ellers for deg da? får du trykke bilde link, link osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken versjon har du av IE da? kanskje det er en utdatert versjon?

På jobb-pcen har jeg IE, den henger seg opp og klikker lett som bare det, pga strenge sikkerhetssystemer er det liksom ikke bare bare å ha den nyeste utgaven heller. Effektiv måte å hindre surfing i arbeidstida :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg trykker på bilde ikonet, da får jeg opp url-boksen også henger hele bildet seg opp og jeg må gå avslutte siden.

Problemet er IE er for ny (i win 8.1 er det IE 11), og fungerer ikke. Det er mange websider som har problemer med den nye IE versjonen.

Anbefaler at du prøver chrome til det er rettet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker dere gresk altså. Men hvorfor virker ikke Mozilla?

Det vet jeg ikke, hvilken versjon av mozilla?

Det jeg sier er at din Internet Explorer er for ny at mange websider ikke fungerer bra i de enda, uten å dra noe teknisk inn :P

Er det samme feilene i Mozilla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...