Lola Pagola Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Går det an at jeg sitter på photoshop (eller hva som helst) på pc'en, og samtidig vises det noe annet på tv'en jeg har koblet til med HDMI? Altså at tv'en viser vinduet med nett-tv, og pc'en viser noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Ja. Høyreklikk på skrivebordet og velg skjermoppløsning. Lek deg frem der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Hmmm.... jeg får det ikke til, tror jeg har vært igjennom alt nå (eller, har sikkert ikke det, siden jeg ikke får det til men). Jeg har fått til at nå vises bare hundesonen på pc'en her, mens på tv'en er det lyd fra nett-tv som kjører i en annen fane her. Bare lyden + bakgrunnsbildet på pc'en vises på tv, ikke noe annet.... så jeg får ikke til å velge hva som skal vises på tv'en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 (endret) Orker ikke koble opp her for å forklare i detalj men du kan ikke bruke faner. Du må ha ett vindu for sonen på PC og ett vindu nr 2 for nett-tv som du drar over på skjerm nr 2 eller vise versa alt ettersom hvem, du velger en og 2. Så vil TV'en bli enten til høyre eller til venstre for PC-skjermen. Det blir akkurat det samme som om du har 2 pc skjermer. Red. omformulert. Endret 1. Desember 2013 av Kåre Lise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 OOH! Magisk! Kan bare dra det jeg vil over til tv'en! Da fikk jeg det til. Takk for hjelpen! Dette var gøy Nå kan jeg se på min elskede Northug samtidig som redigerer bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 OOH! Magisk! Kan bare dra det jeg vil over til tv'en! Da fikk jeg det til. Takk for hjelpen! Dette var gøy Nå kan jeg se på min elskede Northug samtidig som redigerer bilder Nei, nei, Northug er min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Kan ikke fordra han men Coopreklamen er faktisk litt kul.. Åssen kan dem ha sånne lave priser når dæm sponser han skiløpern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Ååå er han på reklamer og! Må jeg få meg tv-kanaler nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Ja, ja! Han dukker opp med jevne mellomrom, vel verdt å betale både tv-lisens og abonnement for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Det er like magisk som om man bruker to vanlige skjermer også :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts