simira Skrevet 30. November 2013 Rapporter Skrevet 30. November 2013 Jeg får ikke e-postvarsel om pm lengre. Jeg fikk det før, og det er på innstillingene. Jeg har skrudd av og på igjen, og fått beskjed om at det skal være i orden, men får fortsatt ikke e-post. Kan noen ta en titt? Siter
Ane Skrevet 30. November 2013 Rapporter Skrevet 30. November 2013 Får ikke notifikasjoner om sitering eller mentions jeg. Selv om det står på innstillinger Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
buddy13 Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Skrevet 1. Desember 2013 Havner ikke i spam da? I eposten altså. Det gjør mine varslinger på mail, men jeg får heller ikke varsler i selve forumet. Siter
simira Skrevet 1. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2013 Havner ikke i spam da? I eposten altså. Det gjør mine varslinger på mail, men jeg får heller ikke varsler i selve forumet. Nei, vi driver vår egen mailserver så jeg har ganske god kontroll på akkurat det. Siter
Anette Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jeg får ikke e-postvarsel om pm lengre. Jeg fikk det før, og det er på innstillingene. Jeg har skrudd av og på igjen, og fått beskjed om at det skal være i orden, men får fortsatt ikke e-post. Kan noen ta en titt? din og mine innstillinger er helt like så jeg vet ærlig talt ikke! Siter
Recommended Posts