Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som planlegger valp i 2014!


Rufseruska
 Share

Recommended Posts

Hei.
Inspirert av den "Valpegjengen 2013" fikk jeg lyst til å starte en tråd for oss som planlegger og skaffe oss valp i 2014!

Begynner med å fortelle litt om planen min :wub: Jeg planlegger å skaffe meg en engelsk cocker spaniel tispe i februar 2014! Har en tispe fra før, men det var foreldrene mine som oppdro henne den gangen (for maange år siden) hun var valp, så dette blir første gang jeg skal ha valp på egen hånd!

Det er jo en stund til, men vil forbrede meg godt så valpen kan få et godt liv med rett oppdragelse.

Har du begynt å planlegge å skaffe deg valp i 2014? Her kan vi skrive om planene våre, diskutere oppdragelse, utstyr, navn.... hva som helst! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har allerede Valpegjengen 2014, og det er ganske mange som har planer for neste år også alt :ahappy: Jeg f.eks planlegger et mellompuddel-kull jeg skal beholde en valp fra, og har satt meg opp på en kanskje-liste på et annet kull.. Vi får se hvordan det går ;)

Åh uff, beklager. Lette etter en slik tråd men fant den ikke! Takk for link, da blir jeg med der i stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennend tråd :) Jeg går også med valpeplaner, men føler meg ikke 100% sikker på at det blir i 2014. Har tre belgere hjemme, men bare én som er "min" og som jeg har det fulle ansvaret for. Rasene jeg vurderer er vidt forskjellige, så jeg må tenke svært grundig gjennom hva jeg ønsker meg i den neste hunden før valget tas. Det står, av alle raser, mellom berger picard og saluki! Begge har liksom sine karaktertrekk og egenskaper, og lite til felles slik jeg ser det. Men jeg er meget betatt og interessert i begge raser...

Edit: ser nå at denne tråden gjerne blir erstattet med Valpegjengen 2014...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...