JulieOgBertene Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Vi har hatt en liten opprydning! Stellebord med oppbevaringstrekk. L: 70cm B: 43 cm H: 74cm 600kr. Burtralle med to bur. Hjul str 12 cm Bur str : lenge: 77cm x bredde 45cm 800kr Blåser av merket Quick Draw. Prøvd en gang, mangler en knott under. Men har ingen betydning for bruken. 700kr Trekksele fra ZeroDC. Aldri brukt og helt ny. Str SL. 250kr. Passer hund på rundt 10-15 kg. Ubrukt grønn Hurtta Microfleece dress str 50M, kr, 450 Jeg holder til i Ås-Akershus. Alt må hentes uten om selen og Hurtta fleece dressen som kan sendes mot at kjøper betaler porto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Fikk akutt lyst på føneren kjenner jeg.. Er den effektiv på tørking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Fikk akutt lyst på føneren kjenner jeg.. Er den effektiv på tørking? Hvis det er belger du har, så egner den seg ikke. Da motoren er for liten. Passer bedre til hunderaser med mindre pels. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Ah! Det var leit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Passer føneren til schäfer pels? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 (endret) Passer føneren til schäfer pels? Pelsen vil nok ikke bli helt tørr, før motoren kan gå varm. Fordi den vil stå på for lenge. Men det avhenger litt av hvor tørr du vil ha pelsen til hunden og hvor mye pels schäferen din har. Men du er velkommen til å se og prøve den hvis du ønsker. Jeg har selv australian shepherd, og den egner seg fint på reiser der kun bein og bryst skal vaskes og fønes. Endret 27. November 2013 av JulieOgBertene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 burtralle.... *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 3. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Kun stellebordet som er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Er selen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 3. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Er selen solgt? nei. har den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 nei. har den enda Hvilken hund har du brukt den til sånn med tanke på str? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Pris på sele? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Hvilken hund har du brukt den til sånn med tanke på str? Fant målene og ser at jeg må opp i S. Pris på sele? Sent from my iPhone using Tapatalk 250,- står det øverst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Fant målene og ser at jeg må opp i S. 250,- står det øverst. Takk! Hva er målene på denne str? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Jeg vil gjerne ha sela hvis ikke de som har skrevet først skal ha den! Vil gjerne ha mål først, men tror den skal passe kooikeren. EDIT: Den blir nok for stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 5. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Hvis noen av dere er interessert i å prøve den så er det bare å komme, hvis den ikke er solgt før romjulsutstillinga, så skal jeg dit også, og da kan jeg ta den med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 5. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Her er målene til selen. Selen er i størrelse SL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Hvis noen av dere er interessert i å prøve den så er det bare å komme, hvis den ikke er solgt før romjulsutstillinga, så skal jeg dit også, og da kan jeg ta den med Er den ikke solgt til da så kan jeg gjerne prøve den. Mine ser liksom ut til å havne midt mellom SL og S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieOgBertene Skrevet 5. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Er den ikke solgt til da så kan jeg gjerne prøve den. Mine ser liksom ut til å havne midt mellom SL og S. Da tar jeg den med, jeg kommer til å være ved aussie ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts