Nirm Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Lovte å spørre ei venninne om hjelp her. Hun er på jakt etter en dyrlege som både er god på tenner, og som ikke koster skjorta for å få trukket de også. I Oslo, Akershus og Østfoldområdet. Har dere noen å foreslå som dere er fornøyd med, og som er rimelige? Mitt forlag er jo Jeløya, men siden hun ikke er fornøyd der, så er ikke det et alternativ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Kanskje litt langt, men Roy på Elverum Dyrehospital er VELDIG flink med tenner. Relativt fornuftige priser også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Karoline på Groruddalen dyreklinikk er veldig flink med tenner. Men vet ikke akkurat området de er så rimelige. Går jo an å ringe og forhøre seg. Vi er hvertfall veldig fornøyd med klinikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Ikke området, men om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Jeg bruker Bekkestua dyreklinikk og er veldig fornøyd med hun, har operert ut to tenner der på Chicka, OK priser er det også. Ellers så kan jeg også anbefale Jar dyreklinikk, der er de også flinke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinismiley Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Bekkestura dyreklinikk har jeg vært på- og hun er strålende =) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Spørs jo selvsagt på hvilke tenner som skal ut. Men synes Årnes vet. har en hyggelig pris. Har betalt fra 1000,- til 1500,- avhengig av type tann. Red: og ja, de er flinke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Hmm, hvilke tenner skal ut? Egentlig aldri sett på det som en stor, vanskelig operasjon som krever spesialister osv jeg. Eller jo, stor operasjon kan det være, men det er jo noe de fleste veterinærer får til på en vettug måte, trodde jeg? Men Eiker dyreklinikk er vel den klinikken jeg har forstått har mest hyggelige priser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Eiker dyreklinikk Prisliste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Min trakk sin tann på Eiker dyreklinikk, det gikk helt fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts