Guest bikkje1 Skrevet 25. November 2013 Rapporter Skrevet 25. November 2013 Jeg fikk kjøpt Hurtta fleecejakke kjempebillig på finn.no, og den satt ganske bra på han. Men den er litt for lang. 2-3 cm. Og han har sånn snurrehale. Det er jo sånn glidlås i ryggen, så det er nesten umulig å gjøre genseren kortere. Halen hans står fortsatt oppover, men kan genseren ødlegge fasongen på halen? Og: til dere som bruker fleecepotesokker, blir ikke de veldig skitne? Siter
Bellare Skrevet 25. November 2013 Rapporter Skrevet 25. November 2013 Null niks problemer det. Har dekken som går langt ned bak (myndedekken), og teite krøllhalen til bruningen løftar heile dekkenet opp bak så det ligger vrengt bak på stumpen. Så det skal nok litt til for og øydelegge fasongen på halen 1 Siter
Martina Hansen Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Eg kjypte fleecepotesokker for ei stond tebake på zoo 1.. Spurte om det gikk an å bruke de ute åfå sa han ja.. Så regna jo me de va vanntett.. Va sånn type skinn stoff greier under poten som såg ut at det va vanntett men fant jo ut at de blei kliss blaute ute i snøen ... Valpen min har og veldig for stort og langt dekken men han har jo knapt nok en hale hehe! Siter
Kaja Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Eg kjypte fleecepotesokker for ei stond tebake på zoo 1.. Spurte om det gikk an å bruke de ute åfå sa han ja.. Så regna jo me de va vanntett.. Va sånn type skinn stoff greier under poten som såg ut at det va vanntett men fant jo ut at de blei kliss blaute ute i snøen ... Valpen min har og veldig for stort og langt dekken men han har jo knapt nok en hale hehe! Skriv enten nynorsk eller bokmål så er det lettere å lese:) Moderator Kaja 2 Siter
Gjest Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Jeg har fleecepotesokker, men bruker disse kun på snø, så nei, mine blir ikke skitne På bar bakke hadde de nok blitt det. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Går man på møkkete underlag blir de møkkete ja, men det er jo bare å skylle de Siter
Recommended Posts