Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjerte og tenner


Guest lijenta
 Share

Recommended Posts

Har sikkert lagt det feil men da får modis flytte det. Jeg lurer på om noen vet om en vetrinær som har direkteoppgjør med If for utredning av hjerte og trekke noen tennerr. Kan også være bare hjerte. Hadde vært kjekt å få gjort det fort, østlandet det gjelder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å først finne utav hvor du synes det er mest hensiktsmessig å dra både mtp avstand og kompetanse. Deretter kan du ringe og forhøre deg direkte til klinikkene du synes er mest aktuelle. Det er en del klinikker som har direkteoppgjør med bestemte forsikringsselskaper, men tar denne delen kun ved større beløp (store operasjoner o.l.) hvor det er snakk om litt større kostnader enn noen tusen kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha kompetanse på hjerte for det er funnet bilyd på hjerte, hjelper veldig godt at folk sier klinikker som finens med kompetansen så får vi sjekke litt i rundt

Blaze fant også bilyd på hjerte grad 2-3 og ble henvist til Groruddalen. Prisliste og hva de tilbyr av undersøkelser.

(jeg har valgt å ikke utrede ettersom hun er 10 år straks og ingen symptomer utover lyd.)

Fikk forøvrig vite at hunden ikke nødvendigvis trengs å dopes ned for å utrede bilyd. De gjor det helst ikke med mindre hunden stresset noe ekstremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha kompetanse på hjerte for det er funnet bilyd på hjerte, hjelper veldig godt at folk sier klinikker som finens med kompetansen så får vi sjekke litt i rundt

Oslo Dyreklinikk har en veterinær som er i spesialisering i kardiologi, som også er spesialisert på tenner. Burde jo passe din hund sitt behov greit med den kombinasjonen med tennene samtidig. Nordberg Dyreklinikk har også en veterinær som er kjent for å være en god tannlege, forresten. Ellers så er det jo NVH med spesialister. Jeg hadde i så fall bedt om å blitt henvist fra min allmennpraktiserende veterinær, slik at du kan komme direkte til spesialisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Telemark og hadde det ikke vært for den knekte tanna så kunne det godt ha ventet litt til men hun er afisert av bilyden på hjerte hun er ikke mer enn 5.5 år og vetrinærene vil ikke legge henne i narkose uten å vite mer om hjertet hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi minner om at vi ikke gir ut giro på Groruddalen Dyreklinikk, undersøkelsen må betales ved utlevering av pasient. Direkteoppgjør med forsikringsselskap kan arrangeres."

Jeg fulgte linken til JeanetteH, og det ser ut som det kan være lurt å spørre Groruddalen om de kan arrangere direkteoppgjør for deg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi minner om at vi ikke gir ut giro på Groruddalen Dyreklinikk, undersøkelsen må betales ved utlevering av pasient. Direkteoppgjør med forsikringsselskap kan arrangeres."

Jeg fulgte linken til JeanetteH, og det ser ut som det kan være lurt å spørre Groruddalen om de kan arrangere direkteoppgjør for deg der :)

Liker det :) vi får sjekke mer, så klart kom dette nå som både sønn og jeg er san jobb ikke jobb? Og han måtte reparere bilen for å kunen komem seg på jobb. Men du verden skal ringe å sjekke det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det :) vi får sjekke mer, så klart kom dette nå som både sønn og jeg er san jobb ikke jobb? Og han måtte reparere bilen for å kunen komem seg på jobb. Men du verden skal ringe å sjekke det da

Det er rart med det, men det er så typisk at uforutsette utgifter har en tendens til å komme når det passer minst. Krysser fingrene for at veterinær kan ordne dette med forsikringsselskapet for deg på aller beste vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart med det, men det er så typisk at uforutsette utgifter har en tendens til å komme når det passer minst. Krysser fingrene for at veterinær kan ordne dette med forsikringsselskapet for deg på aller beste vis.

Ja håper jeg også at går i ordning nå :) Takekr for tipsene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...