Gå til innhold
Hundesonen.no

Din hund for 100 år siden

Djervekvinnen

Recommended Posts

Skrevet

:-o det er det jeg vil kalle en EKSTREM forvandling! den har jo forandret seg kjempemye!! :)

Ja den aller største forskjellen er størrelsen

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Det er helt sprøtt! Det blir bare færre og færre gyldne og slanke golden... Jeg, som da selvfølgelig alltid har øynene åpne for å se hunder av samme rase som min egen, har bare sett fåtall gyldne golden.

Og vet det hva det står på stamtavlen til Yrja? At hun er gylden. :roll: Det sier jo litt at at "golden golden" bare forsvinner sakte, men sikkert...

De burde gjort det til to raser:

Golden retriver og hvite retriver for å beholde beggge to :P

Skrevet
Det er helt sprøtt! Det blir bare færre og færre gyldne og slanke golden... Jeg, som da selvfølgelig alltid har øynene åpne for å se hunder av samme rase som min egen, har bare sett fåtall gyldne golden.

Og vet det hva det står på stamtavlen til Yrja? At hun er gylden. :roll: Det sier jo litt at at "golden golden" bare forsvinner sakte, men sikkert...

Det står ogfså på Elwira sin stamtavle at hun er gylden :roll:

Goldenen har forandrett seg veldig. må si jeg likte de gamle veldig godt da, men jeg liker jo også de nye.

Skrevet

De burde gjort det til to raser:

Golden retriver og hvite retriver for å beholde beggge to :)

Om ikke til to forskjellige raser, så i hvert fall til to forskjellige varianter. På linje meg korthåret og langhåret, strihåret og glatthåret. På en måte er de jo allerede det, men, ikke på samme måte likevel... :?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...