Gå til innhold
Hundesonen.no

Redd


Kristina

Recommended Posts

Når jeg er ute i parken for å trene med Lunah så går det bra først, og plutselig kan hu bli kjempe redd. Og etter hu har blitt redd så avreagerer hu ikke og hu stresser og prøver å løpe av gårde hele tida, så alt jeg kan gjøre da er å gå inn igjen. Vi kommer ikke akkuratt noe vei sånn da.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre eller hvorfor hu reagerer sånn. :) Godt mulig hu hører noe jeg ikke gjør.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

antar du har prøvd å ta oppmerksomheten hennes vekk fra problemet? visst du ikke finner en eneste metode er det jo alltids ett valg å gå til en adferdspesialist...

kanjse du også tenker at ååå nå blir hun sikkert redd igjen..det er jeg flink til..prøv å tenk her er det ikke noe farlig og vi skal få den gøyeste turen ever!!vær selvsikker og gå på...kanskje det hjelper?

hold oss oppdadert da!!!

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

antar du har prøvd å ta oppmerksomheten hennes vekk fra problemet? visst du ikke finner en eneste metode er det jo alltids ett valg å gå til en adferdspesialist...

kanjse du også tenker at ååå nå blir hun sikkert redd igjen..det er jeg flink til..prøv å tenk her er det ikke noe farlig og vi skal få den gøyeste turen ever!!vær selvsikker og gå på...kanskje det hjelper?

hold oss oppdadert da!!!

lykke til

Hei, jeg har prøvd masse, løpe rundt som en gærning (noe hu syns er veldig gøy), leke, bare sitte rolig, late som ingenting osv. Ingen ting hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe hun plutselig har begynt med nå? Hvor gammel er hun, har ikke tilfeldigvis nettopp hatt løpetid, eller venter på løpetid...?

Hun har vært sånn siden vi flytta til byen. Før var hu mye værre. Hun er blitt bedre men fortsatt kan hun finne på å bli plutselig skremt, eller skremt av nye lyder. Hu er 13 mnd og venter andre løpetid om et par mnd tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...