Nirm Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Jeg arvet en haug med filmer fra Monica. Det er ikke alt som er av min interesse, og av min smak, så jeg har en god del igjen som da trenger å arves videre. Og siden jeg har fått de, får noen andre de selvfølgelig. Det går en del i komedier, skrekk og krigsfilmer. Det er litt over en vanlig bærpose av de, og jeg hadde foretrukket om noen hadde ville tatt hele haugen. Men kan selvfølgelig få plukkes ut av også. Hentes hjemme hos meg på Oppegård, kan leveres på Tåsen neste uke eller leveres på D4A på søndagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Jeg tar gjerne alt, på D4A ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 12. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Da tar jeg de med på søndagen. Sender deg tlf på PM, så kan vi avtales å møtes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Pokker pokker pokker da! Jeg som er glad i skrekk, også så jeg ikke dette før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Pokker pokker pokker da! Jeg som er glad i skrekk, også så jeg ikke dette før nå. Vi kan møtes også tar du all skrekken jeg ikke vil ha? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts