Kristiin Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Jeg har veldig lyst til og brodere på navnet på hunden på BOT dekkenet mitt. Vet dere av noen som er flinke? Evt. noen i trondheim? Så jeg slipper og sende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Jeg har veldig lyst til og brodere på navnet på hunden på BOT dekkenet mitt. Vet dere av noen som er flinke? Evt. noen i trondheim? Så jeg slipper og sende? Har ingen voldsom erfaring, men har fått et par dekken brodert hos Horze på nidarvoll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Kifani, men da må du sende, ti gjengjeld så er de kjempe Finke og har all verdens muligheter å velge i mellom 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrinePedersen Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Skulle tro hestebutikkene som og selger hundeutstyr gjør dette? Som Horze, Hooks og Skoies. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 11. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Takk for svar! Søkte en del på nettet, og det er som oftest slik at du kan gå brodering med på kjøpet (mot ekstra penger da såklart) og du kjøper nettbutikkens (horze, hooks ect) produkter. Har ingen voldsom erfaring, men har fått et par dekken brodert hos Horze på nidarvoll. Da prøver jeg der! Vet du pris? Evt hvor lang tid det tar? Vært artig å hatt det ferdig til søndag, for da er det stevne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Takk for svar! Søkte en del på nettet, og det er som oftest slik at du kan gå brodering med på kjøpet (mot ekstra penger da såklart) og du kjøper nettbutikkens (horze, hooks ect) produkter. Da prøver jeg der! Vet du pris? Evt hvor lang tid det tar? Vært artig å hatt det ferdig til søndag, for da er det stevne! Pris husker jeg ikke, og er ikke sikker på om det koster det samme lenger, men de gjorde det mens jeg venta, tok ikke lang tid. Hadde ikke kjøpt dekkenet der. Du kan jo ringe nedover sånn i tilfelle og høre om det er ok, og bestille "time" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Om du skal på D4A, så mener jeg CM Design skal ha stand der. Kan hende de kan brodere på dekkenet da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts