Gronnis Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Noen som har prøvd fiskeoljen fra Handlers? Ser at den er ganske rimelig, men lurer litt på kvaliteten. Står ingenting om næringsinnholdet på siden og hvor den kommer fra. Og hva er egentlig best å bruke av fiskeolje og selolje? Noen steder leser jeg at fiskeoljen er mer næringsrik og derfor bedre, mens noen steder står det at seloljen tas bedre opp i kroppen og derfor er bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Jeg kjøpte den fiskeolje for endel år siden og endte opp med å gi den vekk da hunden min nektet å røre maten med fiskeoljen over. Og med den lukten så skjønner jeg han godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Gir EFA Prescription som regel jeg. Der er det utvalgte essensielle fettsyrer. har brukt Viacutan også, den er og fin. Og begge er lukt- og smaksløse. EFA er litt billigere enn Viacutan mtp hvor mye hver hund skal ha/hvor lenge man har flasken i forhold til pris. De fleste veterinærer har dette, enkelte apotek også, og sikkert noen dyrebutikker. Handlers fiskeolje kjenner jeg ikke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Har gitt handlers fiskeolje uten noe problem. Men så har jeg hunder som mer eller mindre spiser alt de kommer over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts