Lola Pagola Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Ja, der er jeg enig. Leste det som en spissformulering for å poengtere dette med bur, my bad Jeg er helt enig i at bur om natten og mens man er på jobb er altfor mye. Ja, jeg ser at du tenner på pluggene på det Men folk må få velge selv, vi kan ikke tvinge dem til å gjøre det vi mener er best, vi kan kun komme med forslag I know I know jeg har jo egentlig sluttet å blande meg, dette var en liten glipp bare. Men da er vi nesten enige da, sånn egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 I know I know jeg har jo egentlig sluttet å blande meg, dette var en liten glipp bare. Men da er vi nesten enige da, sånn egentlig. Ja, sånn nesten Vi er enige om å være nesten enige og sier oss fornøyd med det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts