Gå til innhold
Hundesonen.no

Utenlandske nettbutikker


Recommended Posts

Ja, noen fordeler er det :) Jeg har en ganske lang smal hund da, så om du har en litt kraftig chi med kort rygg så burde du ha litt og gå på mtp str i bringa, og passer den der så burde jo ikke litt ekstra lengde ha så mye og si.

Mini'en er motsatt, lang og slank ;) Men vi prøver :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen ekspert men dem åpner pakkene hvis dem tror det er noe som kan være galt i forhold til lover og regler. Og er det gave så må en jo fylel ut et papir ehr i Norge i hvertfall med verdien av gaven på for å sende det. Om en må gjøre det inn til Norge vet jeg ikke

Jeg bestilte tags fra ebay, pakken ble åpnet ,tollen trodde at de runde kanskje var tabletter :shocked:

Høøks dekkene er litt håpløse i størrelsene, er du usikker på størrelsene så ville jeg heller bestilt på børjes, der er størrelsene mer riktige ;)

Dekkene på Børjes syntes jeg er mer holdbare, Chicka har et fleece dekken som snart er 8år fra Børjes, det er MYE brukt og det er fortsatt still going strong.

Man kan selvfølgelig se at det er brukt, men det ser ikke så ille ut etter nesten 8år med jevn bruk som for eksempel noen høøks dekken som er mye yngre ;)

Har også et regndekken fra børjes, det er vel ca 6år og mye brukt og det holder vannet ute fortsatt, jeg impregnerer det kanskje annen hvert år da, men det er vel noe man burde gjøre med regndekken sånn "all over".

Høs Børjes trenger man ikke tenke på "200kr regelen" siden de har norskt foretaksnummer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, dette blir dobbelpost, men jeg glemte helt å anbefale min favoritt nettbutikk om dagen, Global Dog Shop.

De har alt av Rogz og Dingo produkter til en veldig billig penge og best av alt de har GRATIS frakt :)

Jeg tørr nesten ikke fortelle hvor mye jeg har bestilt fra dem det siste halve året, men la oss si det er en del :ahappy:

De er også raske i å sende ut varene, og er det noe du lurer på, så svarer de veldig fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, dette blir dobbelpost, men jeg glemte helt å anbefale min favoritt nettbutikk om dagen, Global Dog Shop.

De har alt av Rogz og Dingo produkter til en veldig billig penge og best av alt de har GRATIS frakt :)

Jeg tørr nesten ikke fortelle hvor mye jeg har bestilt fra dem det siste halve året, men la oss si det er en del :ahappy:

De er også raske i å sende ut varene, og er det noe du lurer på, så svarer de veldig fort ;)

You bastard!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, dette blir dobbelpost, men jeg glemte helt å anbefale min favoritt nettbutikk om dagen, Global Dog Shop.

De har alt av Rogz og Dingo produkter til en veldig billig penge og best av alt de har GRATIS frakt :)

Jeg tørr nesten ikke fortelle hvor mye jeg har bestilt fra dem det siste halve året, men la oss si det er en del :ahappy:

De er også raske i å sende ut varene, og er det noe du lurer på, så svarer de veldig fort ;)

Der er det vanlig 200 kr tollregel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...