Gå til innhold
Hundesonen.no

Farsdagsgave til fersk pappa


soelvd
 Share

Recommended Posts

Så er den første farsdagen rett rundt hjørnet for oss her i hus. Men jeg aaaner ikke hva/om jeg skal kjøpe noe. Jeg skal avgårde på utstilling hele dagen, så tenkte jeg skulle bake kake før jeg reiser, men ellers da? Pappaen må jo få noe av vesla?

Edit: økonomien er grei nok så litt kan det koste. Men ikke mange tusenlapper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er den første farsdagen rett rundt hjørnet for oss her i hus. Men jeg aaaner ikke hva/om jeg skal kjøpe noe. Jeg skal avgårde på utstilling hele dagen, så tenkte jeg skulle bake kake før jeg reiser, men ellers da? Pappaen må jo få noe av vesla?

Edit: økonomien er grei nok så litt kan det koste. Men ikke mange tusenlapper :P

En medaljong, eller noe med et bilde av Tuva i :) Eller håndavtrykket hennes i en sirkel på en t-skjorte. Litt sent å begynne med nå, kanskje. Hm. Hvis han ikke liker å skifte bæsjebleier: En uke bæsjebleifri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En medaljong, eller noe med et bilde av Tuva i :) Eller håndavtrykket hennes i en sirkel på en t-skjorte. Litt sent å begynne med nå, kanskje. Hm. Hvis han ikke liker å skifte bæsjebleier: En uke bæsjebleifri.

Ja, litt sent :lol: Eller kanskje jeg finner et sett av noe slag på fotobutikk eller lignende? hmm.. Må ta meg en runde i morgen.

Bæsjebleiefri uke var absolutt en god idé om det ikke var for at han har permisjon og jeg reiser ut for å studere de dagene. Kan jo ikke la ungen gå med bæsj i bleien :lol:

Edit: jeg er litt fan av sånne ting altså. Han kan få "Vet du hva, selv om det er min tur kan du ta bleia nå"-kuponger? :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget et lerrett med begge ungenes håndavtrykk som han skal ha på kontoret hans og et kort med bilde av begge ungene i, også får han blomst. Min liker ikke kake.

(Også får han liv til å ha begge ungene og valpene alene hele dagen fra 5.30 og til leggetid :D håper for hans skyld valpene ikke våkner av oss og vekker ungene :P)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget et lerrett med begge ungenes håndavtrykk som han skal ha på kontoret hans og et kort med bilde av begge ungene i, også får han blomst. Min liker ikke kake.

(Også får han liv til å ha begge ungene og valpene alene hele dagen fra 5.30 og til leggetid :D håper for hans skyld valpene ikke våkner av oss og vekker ungene :P)

Høres ut som omtrent samme dag som jeg kan tilby min mann :lol: Håndavtrykk var ingen dum idé heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt verdens koseligste farsdags- og morsdagstradisjon hjemme hos oss (samme med bursdag for så vidt). Vi andre står opp litt tidligere enn vanlig, lager et brett med te/kaffe, en blomst, kort og en liten gave (og kanskje en liten sjokoladebit?), og vekker den heldige på sengen (eller "vekker", det er også tradisjon å late som man sover selv om man har vært våken en liten evighet - to små på 3-4-5 år er ikke veldig gode til å være entusiastiske uten lyd :P). Det som er så fint med en sånn tradisjon er at i perioder med mindre økonomisk frihet er det fremdeles like koselig å bli vekket og satt litt ekstra stas på, selv om det kanskje ikke alltid er like fin og flott gave :)

Av gaver synes jeg håndavtrykk og slikt er kjempekoselig, men det er også fint med en god bok og et løfte om ti minutters alenetid annenhver dag hvor boken kan nytes - for eksempel :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Dette er den beste boka noensinne, jeg ga den til sambo da vi fikk sønnen vår.

Det hele endte opp med at jeg selv la meg i sofaen å leste boka ut på en kveld, å leste høyt alt jeg syns var gøy :lol: :lol:

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2594506&rom=MP

Takk for tipset, da er julegaven til bror i boks :)

Her i huset feires ikke farsdag, da mannen i huset er nettopp det og ikke faren min. Ungene hans har vel vokst fra sånt og barnebarna tror jeg ikke bryr seg. Uansett helt greit, da jeg syns slike dager er mer for handelsstanden enn for å sette pris på et familiemedlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, da er julegaven til bror i boks :)

Her i huset feires ikke farsdag, da mannen i huset er nettopp det og ikke faren min. Ungene hans har vel vokst fra sånt og barnebarna tror jeg ikke bryr seg. Uansett helt greit, da jeg syns slike dager er mer for handelsstanden enn for å sette pris på et familiemedlem.

Kanskje har du rett. Kanskje det er sånn hos dere. Samtidig har det hos oss aldri handlet om å kjøpe rådyre gaver. Men å gi pappaen i hus litt ekstra oppmerksomhet. Det har vært kjempestor stas for oss unga å gi pappaen vår litt ekstra oppmerksomhet og vise at vi er glad i han. :)

Takk for alle tips. Jeg er jo vant til å stå opp og lage frokost og kaffe og sånn som dere nevner, men siden jeg skulle ut døra halv åtte og ungen som regel sover til ni var det hyggeligere å la han sove :lol: Så det ble kaffekapselstativ som han har ønsket seg lenge - det nærmeste jeg kom kaffe uten å lage kaffe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...