Hampus Skrevet 7. November 2013 Rapporter Skrevet 7. November 2013 Fortvilet hundeeier: Dolgi ble påkjørt med viten og vilje: http://www.nordlys.no/nyheter/article6967738.ece Huff altså for en sak. Siter
SandraNH Skrevet 7. November 2013 Rapporter Skrevet 7. November 2013 Folk altså. Hva var det å bli irritert/frustert over? Skjønner ikke hvordan folk kan hisse seg opp av slikt, at en valp har kommet seg løs og springer uvitende omkring.. Slike personer kan virkelig ikke ha det godt med seg selv.. Håper den vakre lille valpen kommer seg! Siter
Gjest Skrevet 7. November 2013 Rapporter Skrevet 7. November 2013 Så når små barn løper løse er det bare å la frustrasjonen råde og la gassfoten trøkke? Ville dyr? Däven for ei merr. Siter
roxie88 Skrevet 7. November 2013 Rapporter Skrevet 7. November 2013 Fy f**** jeg blir så SINT!!!!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
MaritaS Skrevet 7. November 2013 Rapporter Skrevet 7. November 2013 For et kaldhjerta monster. Hva foregår oppi topplokket når man bare kan tråkke på gassen og kjøre over levende vesner.. med vitende og vilje? Jeg blir kvalm! Siter
Malamuten Skrevet 7. November 2013 Rapporter Skrevet 7. November 2013 Irritert er nå en ting, man kjører ikke på levende dyr, hverken tamme eller ville med viten og vilje.. Syke mennesker altså.. Og bøter? Er ikke dette ille nok for og miste lappen så vet ikke jeg.. Siter
Janis Skrevet 7. November 2013 Rapporter Skrevet 7. November 2013 En bot?! Burde bli dømt for dyremishandling, og betale eierens utgifter. I tillegg til bota. 1 Siter
Nowisclee Skrevet 9. November 2013 Rapporter Skrevet 9. November 2013 Og det samme skjer hver dag i Romania, der hunder blir kjørt ihjel fordi staten BETALER folk for å ta livet av hunder. Samme om det er gatehunder, eide hunder eller hva det er. Du får penger fra staten der for å slå ihjel en hund med stokk. Eller kjøre over den. Siter
Recommended Posts