Janis Skrevet 7. November 2013 Rapporter Skrevet 7. November 2013 Kan en hund få smerter under løpetid? Siter
Elisabeth00 Skrevet 7. November 2013 Rapporter Skrevet 7. November 2013 Ja. Min ene blir redusert den perioden av løpetiden. Siter
Janis Skrevet 7. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2013 Hun oppfører seg merkelig i tillegg. Hun er overkosete. Kryper opp på fanget så snart hun får muligheten, følger meg på do, piper. Setter jeg meg på gulvet foran peisen for å fyre opp- hopper på fanget. Uansett hva jeg gjør. Nesten som jeg tråkker på henne, siden hun er i beina mine heletiden. (kanskje det var derfor hun var grinete og tålte ikke trynet på andre hunder, på sonemesterskapet) Ikke sånn at hun krever kos, men trenger det. Skulle tro det var snakk om døden hvis jeg ikke koser med henne. Ser på meg med dådyrøyne hvis jeg, gud forby, kose med ungene mine. Jeg prøver å overse henne når hun prøver å gå mellom meg og ungene, det er oppførsel jeg ikke godtar. Holdt på sånn de siste to dagene. Hatt løpetid i ca 7 dager nå. Siter
Nowisclee Skrevet 7. November 2013 Rapporter Skrevet 7. November 2013 Er nesten på topp snart da. Ikke uvanlig at de kan bli veldig kosete/oppmerksomhetssyke da. Spesielt i begynnelsen. Lundii var mye mindre masete nå på 3 løpetid enn under de 2 foregående. Siter
Recommended Posts