Gå til innhold
Hundesonen.no

Trygge og stabile hunder med godt kroppsspråk?


Gronnis
 Share

Recommended Posts

Da jeg fikk min første hund Raja var det viktig for meg at hun skulle bli sosial i møte med andre hunder, jeg hadde hørt fra mange at belgere ofte kunne bli nervøse for andre hunder og at det derfor var viktig å la de leke med andre hunder. Jeg arrangerte valpetreff på Kyrkjetangen og gikk på valpekurs med henne, og her fikk hun leke masse med andre valper. Hun ble etterhvert veldig sosial og glad i å leke, men etter hvert som hun vokste så jeg at hun ikke var så flink til å lese andre hunders kroppsspråk, hun skjønte liksom ikke når andre hunder hadde fått nok og hun trodde at alle hunder var gode lekekamerater som ville leke hele tiden. Nå skal jeg få meg ny valp og jeg kommer til å la henne leke med andre jevnaldrende valper/hunder, men jeg ser også behovet for å møte voksne hunder som kan bidra til å lære henne et godt kroppsspråk. Kjenner noen som har slike hunder, men jeg vil gjerne vite om flere. Så jeg lurer på om det er noen her i Bergen som har en slik hund/slike hunder og har lyst til å treffes? Hadde vært utrolig greit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...