Gå til innhold
Hundesonen.no

Vår EFIT


Ganzie
 Share

Recommended Posts

For en gangs skyld husket jeg faktisk EFIT før klokka var kveld, så her er vår dag i bilder :)
DSC_6281_zps7804324f.jpg
Litt over 9: morgentissing i hagen
DSC_6282_zps278dde82.jpg
Kl 10, ett av dagens to høydepunkt: frokost for de firbeinte
DSC_6286_zps912e9041.jpg
Kl 11, jeg er i full gang med husarbeid, og Ganzie ligger og skuler på støvsugeren...
DSC_6289_zpsf8164c0a.jpg
Ca kl 12, jeg vasker gulv, og begge hundene ligger og sløver i sofaen. (ikke mye hjelp å få derfra, nei)
DSC_6301_zps205bc325.jpg
Kl 13, steller kaniner. Her er det Lucy og Nim som pønsker på litt dævelskap
Og bonusbilde:
DSC_6299_zpsb4820d8b.jpg
Tinwê og Lumê som spør om jeg har noe godt til dem. (selvsagt har jeg det)
DSC_6303_zps74b0d048.jpg
Kl 14: ferdig med kaninstell og drar ut på joggetur med Inya. (Ganzie måtte bli igjen hjemme fordi hun ikke virket helt i form på joggetur i går. Upopulær avgjørelse :P ) Inya er klar som ett egg og drar i vei som et villdyr.
DSC_6304_zpscf045adf.jpg
Kl 15: hjemme fra joggetur og har hentet en veldig furt Ganzie. Men ble tilgitt ganske fort da hun skjønte at hun skulle få bli med ut. Inya har glemt at hun var sliten og drar som en husky på Iditarod.
Bonusbilde:
DSC_6311_zps9bde0317.jpg
lykkelige hunder som får løpe løs.
DSC_6324_zpsb5109dfe.jpg
Kl 16: Ferdig med dagens "plikter" og rigger meg til med "frokost" og data.
Kl 17: Glemte å ta bilde, da var jeg og Kenneth på diverse møbelforetninger og kikket på ny seng. (lommeboka skrek neeeei!)
Så da får dere vill og gal Ganzie uten impulskontroll som illustrasjonsbilde.
1396030_574468989274922_1128025756_n.jpg
DSC_6326_zpsae1faf5d.jpg
Kl 18: Kom hjem etter helgehandel til tidenes stinkbombe. Noen hadde vært akutt dårlig i magen og spraylakkert trappa. Så jeg fikk lov til å vaske trapp og gang. (fy fader, jeg tåler mye, men det der var ille) Vi er fortsatt ikke sikre på hvem synderen er :huh: (Det endte med at vi måtte demontere listene i trappa for å få vasket under der også. Det stinker fremdeles :x
DSC_6327_zps4a3969c6.jpg
Kl 20: Dagens 2. høydepunkt: middag. (siden en av hundene er dårlig i magen ble det zoolac og intestinalfôr på begge)
(nei, det ble ikke bilde kl 19, da vasket jeg fremdeles trapp :fear: )
DSC_6330_zps528cd012.jpg
Kl 21: Sitter ved dataen og ordner papirer og stamtavle til en kanin som skal selges dagen etter.
DSC_16282_zps46067fff.jpg
Kl 22: Sitter fortsatt på data, nå med bilderedigering
DSC_16280_zps8d9bb8ac.jpg
Kl 23: Hundene har lagt seg for kvelden.
  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganzie ser så klok ut hun :wub:

Ikke så missunnelig på deg som måtte vaske opp en stinkbombe, men det så ut som en fin dag ellers :)

Ganzie ser veldig klok ut, men i blant mistenker jeg at hun er skyldig IQ :lol: Nei, hun er herlig :wub:

Stinkbomben stinker enda, jeg har hatt hund i snart 15 år, men dette er det jævligste jeg har vært borti :x:lol:

Fine jenter! :wub: og nusselige kaniner... får nesten lyst på, dere kaninsoniser har gitt meg et annet syn på disse dyra, de virker jo ganske kule.

Kaniner er herlige :wub: Og veldig kule :ahappy: Det er nifst hvor intelligente de er, når det kommer til problemløsning scorer kaninene mine mye høyere enn hundene :lol:

Om du har fryst et glass med litt cola og bruker det for å holde colaen du heller oppi kald? I såfall er det genialt!

Jepp :) Jeg fryser tre-fire cm med brus (pepsi max for min del) i et halvlitersglass. Da har jeg alltid kald brus, og slipper å få vannet ut brusen min :P

Ser ut som en flott dag og jeg håper jeg får hilst på jentene dine en dag :wub: Hva hadde du i salaten din? Den så kjempe god ut og jeg trenger litt inspirasjon innen mat om dagen :P

Ja, hadde vårt hyggelig å få hilst på :ahappy: Har jo ikke lite lyst til å hilse på Tindra og Ace (for jeg regner med han blir hos deg :queen: ) :D

Salaten min er i følge gubben verdens kjedeligste salat :lol: Jeg kutter opp en isbergsalat, og har i en boks picnic, en boks maiskorn og litt ost. Fordeler det på tre skåler og topper med ett hardkokt egg pr skål. Vips, lunsj i tre dager :ahappy:

Sunt? Aner ikke, men det er friskt og godt og metter bra :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine jenter og fine kaniner :wub: Neste efit skal vi være med og da skal det være med kaniner her og. *bestemme* Også er jeg misunnelig på oppstallingen din. :aww:

Både jeg og kaninene er veldig fornøyde med det :ahappy:

Nå som avlssesongen er over og hormonene er nede på lavnivå står de sammen i store grupper, en hann med tre hunner hver, og det ser ut som de er ganske fornøyde med det :P

Spent på årets ungdyr, de jeg har beholdt ser meget lovende ut, så neste sesong blir spennende :ahappy:

Masse soniser med kaniner! Og kaninoppdrett, til og med. Jeg stusset også på det cola-glasset. :lol:

Herlige hunder. Vasking av uggen mage er aldri gøy. :hmm:

Jepp, det er blitt en del kanin-soniser etterhvert :ahappy: Jeg har hatt kanin i 20 år og er "kaninoppslagsverket" på jobb :lol:

Og dårlig mage, vel, det stinker fremdeles, to dager etter :x Tror jeg har vasket trappa et tosifret antall ganger nå :ike:

Så effektiv du er, gjorde jo bare fornuftige ting :D

Må jo være effektiv så jeg får bedre tid på ufornuftige ting :punk: (sonen :ike: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og kaninene er veldig fornøyde med det :ahappy:

Nå som avlssesongen er over og hormonene er nede på lavnivå står de sammen i store grupper, en hann med tre hunner hver, og det ser ut som de er ganske fornøyde med det :P

Spent på årets ungdyr, de jeg har beholdt ser meget lovende ut, så neste sesong blir spennende :ahappy:

Så gøy :D Skal stjele litt ideer av deg når jeg skal i gang med kaninrommet her. :D

Det er ikke bæsjet i en sko eller noe sånt, siden det lukter enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :D Skal stjele litt ideer av deg når jeg skal i gang med kaninrommet her. :D

Det er ikke bæsjet i en sko eller noe sånt, siden det lukter enda?

Stjel i vei :P

Nei, det er kun i trappa, det er hverken sko eller andre tekstiler der. Men det er gulvbelegg i den trappa, og jeg mistenker at det er små porer i belegget hvor det har havnet litt "partikler" :x Satser på at det går over etter en stund, ellers kommer jeg til å røske bort hele trappa og bruke stige :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjel i vei :P

Nei, det er kun i trappa, det er hverken sko eller andre tekstiler der. Men det er gulvbelegg i den trappa, og jeg mistenker at det er små porer i belegget hvor det har havnet litt "partikler" :x Satser på at det går over etter en stund, ellers kommer jeg til å røske bort hele trappa og bruke stige :rofl:

:D

Åh gud... *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...