Gjest Skrevet 1. November 2013 Rapporter Skrevet 1. November 2013 Tok dette bildet på en flytur i forgårs, og hallo… Se den geniale likheten til en hund?! Dette MÅ jo hete bikkjesjøen eller noe sånn?! Bildet er tatt et sted langs med ruta her, kanskje over Femunden, kanskje bittelitt nærmere Trondheim. +/-. Bildet er tatt slik at vannet nok ligger rett under ruta. Siter
Nowisclee Skrevet 2. November 2013 Rapporter Skrevet 2. November 2013 Er ikke det vannet som ligger rett over 8-tallet i SAS4418 på bildet? Kunne minne om det i formen. Leit det opp på et kart? ^^, Siter
Nowisclee Skrevet 2. November 2013 Rapporter Skrevet 2. November 2013 Nesjøen står det på det vannet på google maps iallefall.. Edit: nå da?? *frustrert* https://maps.google.no/maps?q=nesj%C3%B8en&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x466c4b0480fddb49:0x4264fcf4469665a3,Nesj%C3%B8en&gl=no&ei=acx0UoOaNqfV4gTw4IGIDQ&ved=0CCoQ8gEwAA Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.