Gå til innhold
Hundesonen.no

Varebil Bergen


ingvildoline
 Share

Recommended Posts

Det billigste jeg har funnet blir en tusenlapp. Vet du om noe billigere?

Er omtrent en tusenlapp jeg betalte også. Sett på Stico varebiler og Rent-a-wreck f.eks? Jeg er litt i samme situasjon som deg nemlig og prøve å forhøre meg om det var noen som hadde en varebil til låns, men fikk ikke noe respons gitt.... :P

Men håper du finner noe som lommeboken din liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er omtrent en tusenlapp jeg betalte også. Sett på Stico varebiler og Rent-a-wreck f.eks? Jeg er litt i samme situasjon som deg nemlig og prøve å forhøre meg om det var noen som hadde en varebil til låns, men fikk ikke noe respons gitt.... :P

Men håper du finner noe som lommeboken din liker :)

Rentawreck har jeg sett på, men ikke Stico. Skal sjekke det ut, takk for tips!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her inne på Sonen som har en varebil til låns i Bergen? Evt. vet om noen som låner/leier ut for en billig penge?

(Har allerede sjekket med alle utleiefirmaer)

Hva slags varebil er det snakk om?

Det har nemlig mye å si i forhold til pris. Skal du leie fra utleiefirma så sparer du ofte endel kronasjer på å booke i god tid. Må du ha varebil akkurat denne helgen, eller kan det vente til neste?

Det er mye mulig jeg kan hjelpe deg litt på pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En varebil som har minst to meter langt lasterom. Skal hente noen møbler til nye leiligheten vår, bl.a. en sofa :) Må også få hentet møblene så fort som mulig, helst i helgen, men neste uke går også fint.

Nå kan det se ut som om jeg har fått skaffet lånebil privat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En varebil som har minst to meter langt lasterom. Skal hente noen møbler til nye leiligheten vår, bl.a. en sofa :) Må også få hentet møblene så fort som mulig, helst i helgen, men neste uke går også fint.

Nå kan det se ut som om jeg har fått skaffet lånebil privat! :)

Da vil det jo holde med en Caddy Maxi, bare veldig viktig at det er Maxi varianten, ikke standard Caddy. Den er nemlig 2m innvendig.

Men det er jo enda bedre om det ordner seg privat, pleier å være aller billigst :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...