Gå til innhold
Hundesonen.no

Kva rase som familiehund?


Bellare
 Share

Recommended Posts

Har ei venninne som så veldig ønsker seg ein turkamerat og selskapshund. Føler eg sliter litt med og hjelpe ho, då dei fleste forslaga eg kjem med tydelegvis har noko feil ved seg.
Ho bur landleg til med stort friområde, har sambuar og ein baby.
Er oppvokst med Labrador og Golden Retriever.

Krava eg har vridd ut av ho, er dermed:

- Bør vere ein rase som går godt overrens med barn (blir vel helst vaksne dette)

- Stor (type Labrador, Akita, Schæfer størrelse)

- Blir kun brukt til tur og selskap

- Bør vere enkel og trene

- Ingen pelsstell

- Bør funke med katt

Nokon som har rasar dei kan anbefale?
(Ho er open for kvalp, vaksen og blanding.)

Edit: La til litt :)

Endret av Bellare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis. Mange klarer det med baby+valp helt helt fint, og det er (mener jeg med min erfaring.) fint å se hva hunden har opplevd opp igjennom vap/unghund perioden og hva slags erfaringer den har fått med seg for å kunne forutse hvordan hunden reagerer :)

Med de kriteriene tror jeg forøvrig det er mer en smaksak hvilken rase man trives rundt og enkleste må være å møte noen eksemplarer av de typiske familiehund rasene og tenke over hvordan de vil ha sitt hundehold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! :P

Men det er kanskje lurt å skaffe seg en voksen labrador? (Correct me if I'm wrong :P)

Både og. Det er en krevende valpeperiode, men den er ikke så lang heldigvis :)

Her kan man finne flere labradorer (og andre retrievere) som er voksne og til omplassering via raseklubben :) Både hanner og tisper :)

Ser det bl.a ligger en Labrador tispe som er like gammel som min, som er til omplassering på Ås...

http://retrieverklubben.no/index.cfm?id=316703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil hun ikke ha retriever, og evt hvorfor ikke?

Ho har ikkje nevnt noko om ho vil ha den rasen eller ikkje, så har nett foreslått rasane over til ho :)

Ser det bl.a ligger en Labrador tispe som er like gammel som min, som er til omplassering på Ås...

http://retrieverklubben.no/index.cfm?id=316703

Måtte vere hannhund, men har vidareformidla sida. Så får ho rote rundt der og sjå om ho finn noko interessant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho har ikkje nevnt noko om ho vil ha den rasen eller ikkje, så har nett foreslått rasane over til ho :)

Måtte vere hannhund, men har vidareformidla sida. Så får ho rote rundt der og sjå om ho finn noko interessant :P

Mange hannhunder der og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre rasar som kan passe?

Tenkte Whippet kanskje kunne passe, og ho sendte mail på nokre vaksne, men sidan ho ikkje dreiv med jakt, så passa ikkje rasen :huh:

Det siste ho såg på var ein kastrert Rottweiler hannhund. Men med tanke på at ho ikkje har tenkt å drive med nokon form for lydighetstrening (verkar som at kvardagstrening er eit nei også), så føler eg det er ein rase som overhode ikkje kan passe, noko eg også har nevnt for ho. Mulig andre har fleire meiningar om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre rasar som kan passe?

Tenkte Whippet kanskje kunne passe, og ho sendte mail på nokre vaksne, men sidan ho ikkje dreiv med jakt, så passa ikkje rasen :huh:

Det siste ho såg på var ein kastrert Rottweiler hannhund. Men med tanke på at ho ikkje har tenkt å drive med nokon form for lydighetstrening (verkar som at kvardagstrening er eit nei også), så føler eg det er ein rase som overhode ikkje kan passe, noko eg også har nevnt for ho. Mulig andre har fleire meiningar om dette?

Jeg tenker at det kommer an på, hvor gammel er denne hunden og hva er den vandt med fra før? Fordelen med voksenhund er jo at man vet litt hva man får. Min oppfatning er at det er store variasjoner i rasen, alt fra dorske late drog til rimelig heftige hunder så man må nesten se an individ. Også vet jeg ikke hvor mye aktivitet de ser for seg ellers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...