HHC Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Vi har et lydanlegg vi skal bruke på lørdag hvor du kan koble til mikrofon f.eks. Kan man bruke en kabel som denne f.eks og koble den minste i en pc? Hvis ja - hva heter kabelen, hvor skaffes den + ca pris? Hvis nei, hvilke andre alternativer finnes? Så ingen AUX inngang på anlegget som er helt standard enkelt med en ekstra cd-spiller. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Clas ohlson har dere vel på Lilyhammer? De har nok alt du trenger, jeg skjønte ikke stort og jeg er liksom lydtekniker. Sånn? Ev. med to sånne en på den hvite og en på den røde.. Lydkabler - Tilbehør Siter
HHC Skrevet 23. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Clas ohlson har dere vel på Lilyhammer? De har nok alt du trenger, jeg skjønte ikke stort og jeg er liksom lydtekniker. Sånn? Ev. med to sånne en på den hvite og en på den røde.. Lydkabler - Tilbehør Er i hjembyen, men har Clas her også, takk skal du ha!! :) Trivelig pris også Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Biltema har også mye sånt til hyggelige priser. Ev. http://www.cableworld.no/ for enda mer utvalg og nettbutikk. Siter
Recommended Posts